Saturday, August 04, 2007

101: Kata kata...

Jika pompuan berkata:
“Tak payah susah2 datang amik saya, saya boleh pergi sendiri!!!”
Maksudnya:
Lelaki tersebut hendaklah pergi menjemput pompuan tu dengan kadar segera jika anda tak mahu terjadinya sebarang krisis.
Jika lelaki berkata:
“Tak payah susah2 datang amik saya, saya boleh pergi sendiri!!!”
Maksudnya:
Lelaki tersebut hendaklah menelefon kawan2 lelakinya yang lain dengan kadar segera supaya menjemput beliau sebab pompuan tadi memang takkan datang jemput punya.

Jika pompuan berkata:
“Jangan cuba telefon saya dah!!!”
Maksudnya:
Lelaki hendaklah jangan putus asa untuk menelefon pompuan tu. Buruk akibatnya jika anda tidak menghubunginya.
Jika lelaki berkata:
“Jangan cuba telefon saya dah!!!”
Maksudnya:
Sakit jiwa la lelaki tu tadi menunggu pompuan tu untuk menghubunginya.

Jika pompuan berkata:
“Saya tak kisah kalau awak tak mahu jumpa saya dah!!!”
Maksudnya:
Lelaki tadi hendaklah cepat cepat tetapkan masa dan tarikh untuk jumpa pompuan tu tadi. Sebab pompuan tu benar benar nak jumpa ngan lelaki tu tadi.
Jika lelaki berkata:
“Saya tak kisah kalau awak tak mahu jumpa saya dah!!!”
Maksudnya:
Lelaki tadi cepat cepat la tetapkan masa dan tarikh nak jumpa jugak. Kalau tak, selamat tinggal la jawabnya!

Jika pompuan berkata:
“Takpa, duit takde kita keluar jalan jalan ronda ronda cukup la…”
Maksudnya:
Lelaki tadi hendaklah membuat budget yang secukupnya, sekurang kurangnya cukup untuk makan.
Jika lelaki berkata:
“Takpa, duit takde kita keluar jalan jalan ronda ronda cukup la…”
Maksudnya:
Lelaki tadi pun terpaksa buat budget kurang kurang cukup untuk makan. Dan jangan lupa, makan siap siap kat umah. Kalau tak nanti, kebulur ler..

Jika pompuan berkata:
“Saya benci awak dan tak mau tengok muka awak dah!!!”
Maksudnya:
Lelaki tu perlu kerja keras untuk memenangi hati pompuan tu semula.
Jika lelaki berkata:
“Saya benci awak dan tak mau tengok muka awak dah!!!”
Maksudnya:
Pompuan tu tak perlu buat apa apa. Cuma tunggu lelaki datang balik…hehhe

Kesimpulan:
Langsung tak paham…
Hmm…

92 comments:

13may said...

Tima kasih semua atas sokongan moral yg diberikan.

Benda dah setel...cuma mamat tu terlalu ikutkan hati kerana pasangannya puji aku terlebih lebih....
Dia cemburu dan lepas geram, maki aku sampai terlebih lebih....
Alehai...lelaki lelaki...
Kalau dah sayang pompuan, sanggup buat apa saja kan???
hahha hahha hahha....

Btw, semua dah berakhir dengan aman dan harmoni.
Sekarang masa untuk kita layan kepala semula....harap2 jangan terlampau amik serius terhadap tulisan aku ini...hahha hahha hahha...

InsyaALLAH, selagi aku masih ada benda nak tulis...aku akan tulis. Just for fun ok!

Let's LAYANKEPALA!!!!

Horrraaaayyy!!!!!!!!!!!!

Unknown said...

meh la forward kat aku apa yg hang kena maki tu! nak gak gelak2 neh.. ehehehe..

entri neh ok.. aku setuju gak.. memang btoi pong..

kesimpulannya..

pompuan neh lebih berbahasa.. sopan santun.. lemah lembut.. huahauaua

tetapi lelaki susah nak paham kan kan? hang pong tak paham.. so sama la ngan laki kat luaq sana.. hish payah2..

belajar la memahami pompuan..

HARUS okek!

demi mase depan bersama!

lalalalala

Anonymous said...

ala sm gak ngn pempuan lg sggup wat ape jek utk lelaki.. tp laki jek x reti hargai..

kenyataan yg ko tulis ni mmg tul =p

Anonymous said...

yeay!!! hoooraaaay!!! hihihi

aha.. aku setuju dengan semua benda kat entri hang tuuuuuuu.. memang betul sesangat pada aku.. hahahaha

debikdebuk said...

Hahahha... apa2 hal mesti laki gak yang kena....



mana budak tu??...biar aku debik kepala lutut dia tuh!!!! Aisehh...citer ko macam Sembilu Kasih laa...

zizie ali said...

secara umum apa yg kau tulis ni betoi..cuma ada pengecualiannya. dlm kes terpencil.

Amar B. said...

ishk ishk. sungguh tepat di batang hidung sendiri. kenapa lelaki yang selalu terhegeh-hegeh. walhal lelaki makin sedikit spesisnya dan perlu direbut-rebutkan... kan? kan?

khairyn said...

oh mungkin aku ni termasuk dalam segelintir wanita yang tak reti buat ayat diam ni kot. Kalau aku kata toksah tu toksah la.. senang. abis cerita.

so sebab aku jenih tak paham bahasa - jom dating!

hahahaha

p/s : May hang jgn takut. Aku memang suka ngusik ja.

HAnA-Ni-Mo-Nai said...

ehehhe..saya sokong dgn fakta itu



**hana bgtau dgn nada yg malu

HAnA-Ni-Mo-Nai said...

tp kan..ada lelaki yg tak reti bahasa gak..ego nyer pasal..cian kt saya..wwowowowo

Bunga Rampai said...

Salam 13may,

Lama tak jenguk ni ...

Hebat-Hebat blog ini, tapi Apakan Daya ada juga cabarannya, maklum kerana Serikandi Cinta, dan dalam 100 pasti ada Kata-Kata yang kurang menyenangkan. Itu lumrah kehidupan.

Yeayy, layan kepala lagi bagus!! ;)

Sue said...

Jika lelaki berkata:
Maaf...saya dah berpunya
maksudnya:
lelaki itu kembang sangat memuji diri sendiri konon masih ada daya tarikan...tu sebab boleh kawin sampai 4.

Jika perempuan berkata:
Maaf....saya dah berpunya
maksudnya:
lelaki yang menggatal tu patut angkat kaki jalan sblum kena pukul di jalanan.

Ni lagik merajinkan diri melayan kepala hikhikhik

RATNA RAHIM said...

yiiihaaaaaa mari mari layan kepale...

iskk bertuahnye pompuan..muahhahaha..

13may said...

lindosh: hehhe...aku dah delete la email tuh...weh! bila nak layan live band ngan aku nih??? hahha ;)

pu3nemo: hehhe...tima kasih dan selamat datang ;)

qasieh: hahha...nanti buleh la dating ngan aku;)

debik: hehhe....paham dak nih??? hahha :D

zizieAli: hehhe...secara rambang memang camtu kan...hahha

amar: hehhe...dah sifat lelaki camtu...hahha hahha

khairynn: eh! mana ada takut...cuba gerammmm!!! hahha hahha

hana: malu tu tanda mahu...hahha :P

hana lagi: errr...13may ada...hahha ;)

BRampai: salam kembali...tepat sekali kata BR itu..baik layan kepala ajer :)

MinahCeloteh: hehhe....layan kepala buleh release stress sikit...hehhe

cikBawang: hmmmm...langsung tak paham...hahha :D

Danisha said...

wahhhh.....Rasa bertuah nih jadi pompuan...
Apapun sebenarnya org pompuan nih lembut hati dan sentiasa buat ayat2 berlawanan padahal korang sendiri tahu maksud sebenarnya.....nak kasi peluang tu....
Laki pulak lebih direct to the pointkan? NAsib lah lelaki lah kan. PAndai2lah bawak diri....huhuhu

Anonymous said...

best en3 nih.padat.tepat.

hehe

Masy said...

lps baca, lapau laa plk.

abg may may, cpt blanje ahdek! demam ni.. hukhuk~

Chika Chika said...

erkkk... begitu kah?
gulp!

Unknown said...

Alahaiii... siannya dia kena maki. Apasal tak maki balik? huhu...

Ayaq said...

Kami perempuan kan inesen, apa yang lelaki cakap itulah yang diikutnya.

Tapi kalau hang kata, "wei ayaq bagi la number fon hang,"

Maksudnya:
Tunggu la sampai berjanggut.

:D

Maryam said...

saya lagi tak paham... ha ha ha...

Pa'chik said...

dah dah!! jangan tulis macam ni lagi..
tak pasal-pasal aku gaduh ngan musuh aku.. kekekekekek...

Pa'chik said...

kan betol apa yang aku kata hari tu.. kekek.. oit.. kalau aku la kan.. aku publish je emel tu.. kekekek.. jahat jahat... kekeke....

gerberra said...

aku suka yang last tu.
aku tengah tunggu la ni..
(berapa lama nak kena tunggu?)

Ely said...

saya terbaca komen awak yang #1 tuh. aik, diam tak diam awak terjebak ke dlm cinta tiga segi ker? hehehehe...

anyway, memang pompuan kalau ckp selalu bermaksud yang lain, kalau lelaki pun kekadang sama jugak tau!

kawaii_desu said...

kalau nak tunggu..??/
alamat berjanggut la den

anyway, welcome bck huhu

K i a H R o N g G e n G said...

Selamat kembali MAY...
saya berada dicase ke-4,saya berduka lara ketika ini.BETOI KE DIA AKAN KEMBALI?...buat ketika ini saya redha dia pergi dgn tagisan air mate...(lap..lap aiyoo mate...preettt lap air idung).

Note: saya berada dlm mode PENYU MENAGIS..

Anonymous said...

welcome back dude...

HAnA-Ni-Mo-Nai said...

mahu apa?amboihhhhh...

shafarina said...

Kalau boleh tulis maksud tu, maknanya ko paham laa peel pompuan ni 13may oiits.

ps: utk aku, ni sume 100% tepat.

chiku the chucuru said...

kesimpulan tu yg aku paling setuju. :P

Diana Ishak said...

Ko dengar sini encik 13 may,

“Saya benci awak dan tak mau tengok muka awak dah!!!”

Paham????

me3n said...

ahaha ade2 je la ko neh.

DiaHarris said...

memang dasar lelaki....
*skang ni sudah faham :p

Azer Mantessa said...

hahahaha mamat tuh buat aku gelak besaq ... hahahahahahahahahahahaha

Yours Truly ... XOXO said...

yeay! hehehe saayang may! ;P

Intan and The Boys said...

;)

statement yang sangat comel...

tapi yang last statement tu kureng fahimna la...

achik said...

oh2 mamat sengal rupanya yg bg emel tuh.. gabra sungguh!!! hahaha..

seb baik x jadi quit.. camni la baru rock.. ;)

Anonymous said...

hang ni manjang soh aku relax :p

marka hang pe citer weh??? hihihi

Orked said...

salam....kakjie nk tanya la..kalo asik dpt sms bahasa tu jer..tak de ayat len dah ape tandanya..laki tu tak de idea ke...? atau saja suka suki just for nice..hakhak..

ayat dia

' i love u '

hik...jwp jgn tak jwp..

Anonymous said...

tahniah kedah :P

Anonymous said...

“Tak payah susah2 datang amik saya, saya boleh pergi sendiri!!!” <<<< aku paling suka org amik aku. senang ok. duduk je kat sebelah tanpa susah payah fikir nak drive ke, nak naik teksi/bas/lrt ke.. hehehehe

“Takpa, duit takde kita keluar jalan jalan ronda ronda cukup la…” <<< aku teringin nak cakap mcm ni. tapi selalunya tak terkeluar sebab apa barang ronda je. mana best hehehe

“Saya tak kisah kalau awak tak mahu jumpa saya dah!!! & Jangan cuba telefon saya dah!!!” <<< ayat ni aku akan keluarkan kalau aku betul2 tak nak jumpa org tu dan juga tak nak org tu kol aku. dan tak payah nak buat muka ala2 tom cruise kat depan aku


- darling yg kejam -

Mak Su said...

hehehe, hahahaha, huhuhuhu, hahahaha harrkkkk harkkk harkkk (gelak dari orang yg dah makan garam berkilo-kilo)

leeds said...

hehehe..

hang mmg jarang FAIL utk buat aku gelak dan berfikir seketika

tiap kali aku mai blog hang ni.

cayalah mamat penang! ;)

Peej said...

Jika pompuan berkata:
“Takpa, duit takde kita keluar jalan jalan ronda ronda cukup la…”
Maksudnya:
Lelaki tadi hendaklah membuat budget yang secukupnya, sekurang kurangnya cukup untuk makan.

BETUL TUU!!!!

13may said...

danisha: hehhe....kadang2 kena gak buat tak paham...hahha :D

skidg8: *kenyit mata*

masy: lorrr...demam ker??? kesian...

chikadior: errrr....hahha :P

OpahDe: hehhe...kadang2 yg keras lawannya lembut...hahha :D

ayaqmasak: wehhh...aku dah tumbuh janggut dah nih...meh la cepat number phone...hahha

awwaab: tak paham tang mana tuh??? apakata tinggalkan number phone di sini...dan saya explain dgn details kat awak...hahha :P

pakcik: hahha hahha hahha

pakcik lagi: hehhe...satgi pompuan tu plak yg maki aku...hahha hahha

gerberra: tunggu dia atau tunggu org lain??? hahha :P

ely: hehhe...lelaki mana buleh citer kat sini...hahha hahha

kawaiiDesu: apa kata tunggu yg baru...hehhe

kiah: hehhe...kalau dia jumpa org lain...takyah tunggu dah...buang masa ok! hehhe

Esampah: thanks :)

Hana: hahha...hahha... *kenyit mata*

wan: hehhe...skrg baru aku paham hang ni camna...hahha hahha

fiezafadilla: hahha...hahha

greenApple: okeh...aku paham :P

ad3ck: hahha...ada terkena ker??? hahha hahha

diaHarris: hahha...laki baik kannnnn??? :P

azerMantessa: hahha hahha hahha...saya lagi la tergelak...cinta konon konon...hahha hahha

xoxo: wow! *pitam*

kurekure: hehhe...cuba la ucap sekali kat mana mana laki...dan anda akan paham :D

achik: hehhe....rock dan misteri...bukan blues arrr...hehhe :P

aniwrad: errr...yg mana satu nih??? hahha hahha...relax ok :P

kakJie: salam kembali...hmmm..kalau ayat tu makna pompuan kena buat makin berlagak dan sombong...dan secara otomatiknya laki akan ucap ayat2 berkali kali...hehhe :D

jaja: hehhe...tima kasih...oh! perak jumpa perlis??? alamak!!! :P

darling: hehhe...kadang2 org laki nih saja ajer buat tak paham...baru thrill...hahha hahha

maksu: uhuks uhuks! tersedak ;)

Leeds: hehhe...jgn sampai terpengaruh arr...kang tak pasai2 ada emel dlm inbox aku lagi...hahha :D

Peej: hehhe...itu adalah antara dasar dasar pompuan...hahha :P

DeeN said...

hekhekehehek... sian hang kena "basuh" sedemikian rupa.

apa yg pompuan kata, apa yg laki kata dan kesimpulannya buat aku terkonpius ler.. hang nih laki ka pompuan hak hak hak hak hak ..!

~p e a c e~

sTefEnO said...

Peduli kan orang, diorang pun bukan nyer betul sangat janji kita layan kepala......

Mummy Rizq said...

welkam bek 13may... tu ler. tak guna ko amek ati dengan apa org cakap!

13may said...

NorDeen: eh! hang tanya aku laki pompuan pasaipa??? Hang ni laki ka pompuan yg nak tau sgt nih??? hahha hahha...kena balik :P

stefeno: hehhe...setel dah :)

mummy: aku tak amik hati...cuma sakit hati...hahha :D

so'od said...

kesimpulannya, pompuan cakap x serupa bikin??!

Zetty said...

erkkkk ... speechless ...

Mardihah said...

salam....

aisehhh..........ye ker ni?alhamdulillah....salam perpaduan...moga terus layan kepala...

Amin....

Achik_Sufi said...

aku pun x faham daa...

Monster Mom said...

Kalu laki cakap "Ish.. peningnya kepala!!!" - Dia nak pompuan tu picit kepala dia la... n slalunya pompuan pun buat tanpa disuruh..

Tapi kalu pompuan cakap cam tu, slalu laki nia akan lepak ja.. nengok tv..
Maksudnya - tolongla basuuh pinggan ka, panaskan lauk ka... buat susu anak ka... heheheh... ni buat tak paham ja!!!!

Eh - kisah ini tiada kaitan dgn yg mati.. cuma yg idup ja....ngeh ngeh...

sTefEnO said...

Oitt...so'od laki pun sama cakap x serupa bikin.

Pawana Malam @ Ct Nur Jane Makni said...

hoooray!!
yeeaaha...

muahahhahaha..
walau cmne pun kita ckp kat laki ker..kat pempuan ker..
ape salahnya kita jujur..buang sikit ego...

"eg:eemm, awk marah yer?awk tak mau sy amik awk lagi?lps ni kita jmp yerk?
jwpn eg:sy geram tgu awk tau..lain kali jgn buat cmtu lagi k..skrg kita lupakan , kita jmp ptg esok ok?tp kita kuar betul2 stakat ronda2 je..lagipun kan awk pun blum gaji?"

kan ke aman dunia..tp ade satu masalah jugak..
kalu dua2 xde ego lansung sesama sendiri. pengakhiranyya ceritanya mesti ade salah sorg amik kesempatan..
aih, anyway, thats what we call life..

we are just "manusia"...mistake is normal..hehheheh

Orang Biasa said...

ko dah macam artis kat dunia blog neh. meh bagi aku otograp skit! ;p

Anonymous said...

hmm.........ni berdasarkan pengalaman sendiri ke encik tetinmei?

aziflasron.wordpress.com

Aku Bukan Bidadari said...

Orang kata..sampai kiamat pun..lelaki tak akan faham perempuan, begitulah sebaliknya..

aria ayumi said...

xde duit, xyah kuar!! xmo deting! hihihi

kingbinjai said...

wahahaha betul betul

HAnA-Ni-Mo-Nai said...

huhuhuhu..hana sakit mata nih kena kenyit..adehh..ampeh ensik may...pembawa viruss

13may said...

sood: errr...aku tak cakap apa apa haaa...hahha :D

yatie: :)

qudwahMardihah: salam kembali...insyaALLAH :)

achikSufi: tang mana yg tak paham tuh...hahha :D

monsterMom: nah..minyak cap kapak...hahha :D

stefeno: hahha...aku tak campur arrr...hahha :D

pawanaMalam: hehhe...point yg bagus...btw, tetap tak paham...hahha :D

OrangBiasa: kah kah kah :D

aziflasron: err...actually ni semua adalah himpunan kisah kisag dongeng ajer ;P

bidadari: hehhe....mungkin betoi :)

aria ayumi: nanti dilabelkan sebagai kedekut...hahha

king: hehhe...kannn???

hana: err...nak ubat ker??? bak mai number phone ;P

Maryam said...

ceh... baik punya alasan nakkan fon no... nah! 0123456789.. hekhek

arianna adrizal said...

errr.. tatau nk kata apa. ;p

AiRynnz said...

awak dah mula tulis2 lagi ek? yeh yeh best!!! :)teruskan k

Titicaca said...

tu la ko..dok meng'ayat' dgn ayat2 dan kajian ko ni, daaaaaaaahhhhh pompuan tu puji lebey2...daaaaaaaaaaahh..boifren dia bengang sbb dah lama gf tak puji dia,...hahahha..

apapon, aku sajes ko buat kompilasi la hasil kajian ko nih..

akirasuri said...

ha ha ha.
marka hang macam ni ka maymay?
:p

zwitterion said...

heh..mcm ni ka?

- G O R O - said...

awat kesimpualn hang; langsung xpaham...

Aku pun xfaham.

mari gelak bersama2...

aNIe said...

13May...kali ni akak sokong semua aper yang ditulis...hahahaha....memang susah nak paham orang pompuan ni...

Unknown said...

haha.. aku pun tak paham..

HAnA-Ni-Mo-Nai said...

huhuhuhu..melawan ensik may nih..ayah saya tgh duk asah pedang samurai lg..line tak clear..sorry...hua hua hua hua

Sastri said...

LOL... ske laa entri kali ni...

TedungS said...

satu lagi projek kerajaan barisan 13may

pompuan camtu le kehkeh

Minci said...

miahaha.. kalau aku ckp benci.. mmg aku benci lah OK..

Anonymous said...

kalo kak jie dok tanye pasal sms i luv u..tp kalo dpt sms yg sama ajak kawen camne eh.....

wanita penuh ngan misteri..kena faham yg tersirat dr yg tersurat :p

ZABS said...

Salam May'
Dua kali lima, seperti kata Ahli Fikir. Sama je lelaki dan perempuan tu, cakap tak serupa bikin!!!!

hayat said...

huhuhu
May May...pandai ler kamu buat kelakar ni...

tuan tanah said...

Kesimpulan:

Perempuan tak yah buat apa-apa. Lelaki jugak yang kena berusaha :p

Angel Eyes said...

Jika saya berkata:

Tak payah susah susah dtg KL

Itu bermakna

Saya dah jauh hati

*hint hint*

Unknown said...

Salam.

Waaah! Wa suka sama lu punya impomesen. I.N.F.O.R.M.A.T.I.O.N...impomesen. Lulu aaa masa wa cinta sama mini wa aaa selupa la ini macam punya celita. Manyak pandai la lu. Lu ada espirien. E.X.P.E.R.I.E.N.C.E...espirien ka? Kasi tau sama wa la ho!

Ok lo..wa mau nyalan lain tempat. Telima kasih ho!

13may said...

awwaab: hehhe...awat call asyik enganged ajer...huhhu :P

anne: takpa...saya paham...hahha :P

airynnz: insyaALLAH... hehhe ;)

titicaca: hehhe...paham cikgu :D

akira: err...maksud hang yang mana satu nih??? hahha hahha :P

zwitt: *pheewwiittt*

goro: hahha...hahha

kakLady: hehhe...tu la pasai :D

orochi: amenda yg hang tak paham nih??? hahha

hana: hehhe...line tak clear eks??? hmmm...alehaiii... :(

sastri: hehhe...apa kabar?

tedungS: hehhe...hang paham ka dak nih??? hahha

minci: err...tak paham..hahha :P

chii: oh! kalau pompuan ajak kawin...makna lelaki tu hensem...kalau laki ajak kawin...maknanya laki tu geram...hehhe ;P

zabs: salam kembali...masing2 ada kelebihan dan kekurangan..hahha :D

hayat: err...tima kasih :D

tuanTanah: huh! betoi sgt sgtttttt....hahha :D

angel eyes: uhuks uhuks!! tersedak sedak... hahha hahha :D

ah kim: hehhe...welcome welcome :D

Jeketbiru said...

kejap je majuk..ahaha

tu la complicated dan uniknye laki dan pompuan..kalau sama je tak best pulak,ihiks

Anonymous said...

hahahahahahaha. Oh. Begitu kah? Tapi kalau saya cakap, begitu. begitu lah. Tiada maksud tersirat.

Kaklong Syikin said...

salam,

hmm..pengajaran utk pompuan, jgnlah puji lelaki lain lebih drp pasangan anda sendiri, begitu juga ngan lelaki. tu mau jadi gaduh, terutama kalau dah berkahwin.silap hari bulan boleh bercerai kan?

"Saya benci awak dan tak mau tengok muka awak dah!!!” - ayat ni, kalau suami yg ucapkan, tu kena tanya dia betul2 semula, niat cerai or idak (ni kes lafas cerai tidak jelas), kalau niat cerai,makanya jatuhlah talak jika mahkamah sahkan. lelaki bergelar suami kena hati2 sikit bila bercakap.

Kaklong Syikin said...

salam,

hmm..pengajaran utk pompuan, jgnlah puji lelaki lain lebih drp pasangan anda sendiri, begitu juga ngan lelaki. tu mau jadi gaduh, terutama kalau dah berkahwin.silap hari bulan boleh bercerai kan?

"Saya benci awak dan tak mau tengok muka awak dah!!!” - ayat ni, kalau suami yg ucapkan, tu kena tanya dia betul2 semula, niat cerai or idak (ni kes lafas cerai tidak jelas), kalau niat cerai,makanya jatuhlah talak jika mahkamah sahkan. lelaki bergelar suami kena hati2 sikit bila bercakap.

13may said...

jeketbiru: hehhe...bukan majuk, tapi majuk kot...hahha

amyz: hehhe...iye ker??? baru saya tahu...hahha :D

kakLong: salam kembali..tima kasih kaklong. Bila dah kawin, memang kena jaga bahasa pertuturan tuh :)

DeeN said...

hahaha ... so'od macam tak pueh ati jer ngan pompuan neh hakhakhak... woi, ah may.. er..er.. tak pa, tak pa :p

13may said...

NorDeen: oit oit!!! cakap bagi habih arrr...ni yg rasa cam nak gigit nih!!! hehhe :P

Anonymous said...

pAtUt LeR AkU bAnYaK eX-gF...

lArIkKkkKkk

Related Posts with Thumbnails
 
Designer: Douglas Bowman | Di ubahsuai oleh: 13may