Tuesday, January 30, 2007

Pada suatu hari...

Aku terserempak dengan Mereka-1
Aku cuba rapat dengan Mereka-1
Mereka-1 jauhkan diri dari Aku

Aku terjumpa Mereka-2
Mereka-2 bagi respon kat Aku
Aku biasa saja dengan Mereka-2

Aku terjumpa pulak dengan Mereka-3
Aku buat buat syok kat Mereka-3
Sebab Mereka-3 dah ada Depa

Tapi Aku masih cuba rapat dengan Mereka-1
Tetiba Mereka-1 pun rapat dengan Aku

Aku juga rapat dengan Mereka-3
Tapi Aku tak konfiden ngan Mereka-3
Mereka-2 pun tetiba nak rapat dengan Aku

Mereka-1 rapat dengan Aku
Mereka-2 masih cuba rapat dengan Aku
Mereka-3 tinggalkan Depa

Aku serba salah....
Aku nak buat hapa nih?
Adakah Aku bersalah?
Oh! Tidak....
Sesungguhnya Aku hanyalah mangsa keadaan.....

Dan tatkala Aku tengah berjiwa kacau....
muncul plak si dia...
Iya...si dia telah muncul.....
Aku tersenyum...
bukan gembira...
tapi Aku dah bertambah pening kepala!!!

Romeo must die!!!

70 comments:

eSampah said...

1st
kesimpulannya.. jangan menggatai!

Titicaca said...

2nd

Titicaca said...

aku pening
dia pening
mereka pening
pening pon pening
sape pening?

sekian..

Masy said...

ahahahahah tu laaa byk sgt pasang awek.
eh, ni cite psl awek kan? :p

Anonymous said...

sama sama pening
:)

zwitterion said...

mereka=marka?..hehe.
silakan bt pilihan..fenin2

RaFFLeSiA MeRaH said...

ni kes x tahu nak pilih yg mane satu ker ni ha? aku kureng paham lerr....kekekeke...

Darling said...

tetiba rasa makin sewel aku baca entry ni.. errr mereka tu sapa? depa tu sapa? dia tu sapa?

lindosh said...

die die die die plissssssssss! ekekeke

Irene Irina said...

aii 13may based on experience ke ni..sama la i pun penah lalui situasi gila camni..

jaja jamal said...

mende ko ni..
apapun,
pulun 13may pulunnnnnnnnnn
hehe,,

ad3ck said...

kesimpulannya ko cari jer mereka-4 haha.

nUr@dDeEn said...

Aku, mereka-1, mereka-2, mereka-3, depa, si dia.
[itu masalah ko]

aku, kawan aku, kawan kepada kawan aku, kawan kepada kawan kepada kawan aku, diorang, sedara dia.
[ini plak masalah aku]

I need to survive!!! :D

Leeds Al-Malique said...

tu laaa! romeo sangat! kan dah pening eheheheee

hang rembat je mereka 1,2 dan 3 tu..

bukankah masih ader quota utk mereka-4?

kuang kuang kuang!

(suka tgk cite john tucker must die :)

kakLuna said...

aku tau,aku tau..
hehehe..

kalau aku buat pengesahan kat si Dia, mesti dia kata betui..

wan said...

wah! tak sangka ada ilmu J Bond..hahaha!

Ini soal hati, awak sahajalah yang boleh buat pilihan/keputusan...orang2 tua selalu pesan, jangan cari penyakit..tapi awak org lelaki dan muda lagi...no hurry kan?

teringat lagu Selamat Jalan Romeo..lagu dangdut..hahahaha!

nite queen said...

MEREKA-1
MEREKA-2
MEREKA-3
DAN DIA..

CUKUP KOATA 4!!

HA..HA...HA....

Anak sapalah nie said...

Aku cakap berdasarkan nas...tak de istilah mangsa keadaan kat sini ;

"Sesungguhnya Allah SWT tidak akan mengubah nasib sesuatu bangsa, jika bangsa itu sendiri tidak mengubah jiwanya"

Heheheeheheh....

SempoiSerius said...

kerektif kerektif tol la nko ni

asal nko bahagia dah la nak oii..hehehe

Kak Lady said...

Ayooo....kak lady yang baca ni sama jadi pening....

Yang pasti Romeo MUST die...hehehe

ween said...

ni lah dia, tak dak penyakit cari penyakit. Sekarang macamanapun komfom Romeo must die..

Pa'chik said...

weh, aku ni mereka- nombor berapa?



heheheh

kingbinjai said...

aku tak paham

ita... said...

errr... sapakah gerangan si dia.... nanti watlah pengumuman ek.... saya tunggu..... :-)

p/s: pssttt... masy.. biasalah owng lelaki mana ada pasang satu awek jer kan kan kan

achik said...

tu la terer sgt mengayat hehe...

13may said...

Esampah: hamboi...laju betoi komen...ishhh...mana ada gatai:P

titi: hahha...ok la tuh 2nd place:D

titi lagi: hahha..bertambah pening la aku:D

masy: eh eh...ada sebut awek ker???? cover cover:D

anon: hahha...jom minum nescafe:)

zwit: adik zwit sihat ker??? hehhe...ayat ayat:D

RM: hahha...mereka yg pening dok memilih sebenarnya:D

darling: hahha...aku pun dok sewel bila pikir tentang mereka mereka itu:D

lindosh: hahha...jom makan kue teow kerang...ayat ayat:D

irene: wah...hebatnya...tak penah citer pun..jeng jeng jeng:D

jaja: iya iya...pulun...biar putih gigi, jgn putih mata!

ad3ck: oh! nanti aku convert si dia itu menjadi mereka-4..hahha:D

NorDeen: apakata kita berkongsi masalah...hehhe:D

leeds: oh! kalau aku rembat semua...kesian la kat lelaki lain...kena simpan kat depa sama:D

Luna: oh! bukan Si Dia itu...hehhe...(ps: jgn buat qaplah naaa..hahha:P)

wan: hmmm...layan disko dangdut menarik gak nih:D

niteQueen: kalau buat simpanan buleh dak??? hahha....:D

anak sapa ni hah???: iya betoi betoi...aku kena ubah mereka mereka itu:D

sempoiserius: kerektif??? hahha....

kakLady: ROMEO nampaknya nak kena tinggal wasiat dulu nih...hahha:D

ween: bukan aku cari la...ia datang sendiri..ngeh ngeh ngeh:D

pa'chik: hang patutnya jadik Bodyguard aku la pakcik:D

king: hahha...itu lebih baik:D

ita: hahha...tunggu tau! sekrg belum decide lagi samada dia buleh masuk dlm list atau tak..hahha:P

achik: dah kirim salam kat makcik Kiah ker??? hahha...ayat ayat:D

yus said...

saya yg baca ni pun ikut pening sama...mende ni 13May...hihi

Anonymous said...

pening gak.. - comei

ayaq masak said...

Tu la gatai sangat. Tolong jangan porak perandakan hidop orang okeh. Sampai mereka-3 tinggalkan "depa"... huh aku marah. :(

akumasihdisini said...

mereka 1 = pondan

mereka 2 = gay

mereka 3 = lesbian

Aku Bukan Bidadari said...

pilih yg ada 3k

Ketat - err pk sndiri lar..
Kerabat - keturunan baik2
Kaya - kaya sifat agama

keh keh..

Azer Mantessa said...

hahahaha ... rupa2nya susah gak jadi org hensem ni ek

hahaha

ween said...

mereka, mereka itu datang sendiri??? oh tidak, sungguh ku tidak percaya.. yang pi layan sapa suruh??

Syikin said...

salam,

wah..ada 4 dah. ni cukup korum dah ni :D

err..mereka tu pompuan ya..so, tak leh over ramahlahkan, sendiri pening kepala. betul ke ni?

nurul said...

ahahahahhaks
mempadan muka..
sapa suruh cari pasal..
ehehheh:p
gud luck bro..
pilih leklok naaa...:P

Inilah Saya said...

ho ho ho 13may bercinta. Kalau rasa dah penat melayan, hulur-hulur lah kat kawan sebelah.

ha ha ha

tuan tanah said...

Romeo must die?

Meh sini pistol atau pisau.
Saya boleh tolong tembak atau tikamkan. :)

akuokay said...

langsung tak paham (xpdc)

ween said...

ahahhahahhahhahahha

MerapuMan said...

kau mereka cerita apa ni.
apa2 hal, sertakan gambar dan alamat. nanti aku pergi rekke ;)

Pa'chik said...

dude, bodigad?

takpe, Frank Farmer (kevin costner) pun memula bodigad, lepas tu jadi mereka-1 Rachel Marron (Whitney Houston, Texas)

lindosh said...

ghosak ghosak ahahahaaha *geleng pala kat 13may*

13may said...

ayu: hehhe...anda pening?? ada muntah muntah??? hahha...

comei: panadol ada...nak ker??? hahha...

ayaqmasak: weyyy...apa plak...aku tak buat salah apa pun. Jgn la marah2...jom kita minum milo, jom!

cikgu AMDS: hahha...geli geleman aku:D

bidadari: semua ada 3k tu...nak pilih camna nih hah???

azer: ehemm...biasa la bro...hahha:D

ween: tak layan satgi depa kata aku sombong plak:D

KakLong Syikin: hahha...pening pening:D

nurul: mereka semua yang carik pasal dulu:D

inilah saya: sure dude..no problem....tapi....apakata kita buat pertukaran...hahha:D

tuantanah: oh! jgn la begitu kejam sekali terhadap saya...nanti kesian kat mereka mereka itu:D

akuOK: hahha...

ween: oit! gelak apa ni hah???

M-man: bro, nak riki untuk sapa nih??? hehhe...

pa'chik: hehhe...berminat ker??? tapi risiko tinggi....hahha..

lindosh: biasa la...romeo:P

cik pudica said...

susah2 ajer...
pilih lah aku...!!!
muahahahaha

Ungku Nor said...

Eleeehhh..
hang layan je la suma-suma tu.

Bukan susah mana pon.
Hang kan memang 'Don Romeo Casanova Juan Pablo Montoyya'..

lalalala.

p/s err..nama racer tu akak sajer je letak. Nak kasik nama tu macam ala2 (perasan) happening laa..;p

eSAmpah said...

ah... lupakan mereka..
hang update blog lg baik..
hapdet..hapdet..

goboklama said...

kesimpulannya 13may,

don't flirt,
somebody,(or in your case,many)
might get hurt,
in the end,
afraid your face,
got stained with dirt...

he..he..

Qisst

nis said...

wahhhh 13May....tak sangka nama hang glemer sungguh nooooooooo (refer nama yg kak ungku kasi tu) hahaha patut la ramai sangat yg nak rapat ngan hang.

wan said...

Kacau sungguh pikiran kau ni..

Aku yg baca pun naik pening nak paham.

arianna adrizal said...

romeo must die! <--- kill! kill!

Bunga Rampai said...

Kalau ikutkan cerita asal, Juliet pun mati juga!!

Salam :)

Orochi said...

oi.. apa ni? aku tak paham.. haha... mereka-mereka harus mati.. meh aku tulis death note untuk mereka..

MerapuMan said...

asalnya nak riki utk hang, tapi kut ..kut teriki utk diri sendiri jangan marah

;)

.:HalogAmora:. said...

dan mereka mereka itu sudah terpedayakah? atau mereka mereka itu sudah bersekongkol utk mengenakan lu... ha ha

MAMARISYIA said...

apa susah...hang amik jer semua...kan koata hangkan 3...

Syikin said...

salam,

ha, akak ada idea..buat aje istikharah, minta ALlah tunjukkan yg mana satu :D, pas tu tok sah pening2 dah, hantar aje rombongan meminang..boleh gitu :D ?

areyoung said...

Hang bagi harapan buat pa? Tapbaek tau!

13may said...

pudica: adeh...nanti bertambah la sakit kepala aku:P

akak: 'Don Romeo Casanova Juan Pablo Montoyya'..fuh! glamernya kalau saya nama nih:D

Esampah: masalahnya...depa yg takleh lupakan aku...huahuahuahua:D

goboklama: actually, depa yg goda aku...dan aku pulak mudah tergoda...hahha;P

nis: hohho...ushar kaki la...hahha:D

wan: hehhe...jom makan nasi lemak:)

anne: huh! kesian la kat mereka semua tu:D

BRampai: salam kembali....ini romeo versi Utara punya...hahha:D

orochi: ceh! tak habih2 ngan death note hang tuh....hahha:D

M-man: hehhe...line clear brader:)

HalogAmora: ntah la....ditelan pahit dibuang sayang...chewah:D

MRisyia: huh! pening pening...

KakLong Syikin: salam KakLong, err....err....tak terjawab plak:D

areyoung: ish...depa tu yg tak paham...aku cuma kawan...kawan yg mesra...tapi mesra sgt sgt...hahha:D

shahril aley said...

conclusion die ko ni kire buaya darat yg ngah pening kpala la nak amek mangsa mana satu. hahaha.... tepuk dada tanyalah hati ko tu. tak pun ko cukupkan kuota 4 ISTERI. ok tak?

Iman Mawaddah said...

Dalam kalut jiwa memilih..serahkan saje dalam istikharah kepada DIA, yang bisa mendatangkan ilham. Tak payah pening2 kepala.

Sekali tengok 'iman' yang muncul..aiyokkk mcm mana..hehe..
jangan pasan haa..saje je kasik bertambah2 pening kepala :))

akirasuri said...

wah 4.

emm cukup kuota tu.

ha ha ha.

kyora kejora said...

en 13 MAY penebar jala rupanya :p

Pa'chik said...

weiiii...
cukup² la tu memilihnya... apdet la pulak...
☺☺☺

debikdebuk said...

seperti akak aku tu... pening...peningg...

che'fara said...

celah mana lah nak masuk yerr?

13may said...

aley: cinta tak buleh dipaksa paksa....hahhahhaha:P

iman: hahha....dah nak mula perasan dah nih:D

akira: ehemm...nak join ker???

kejora: penebar jala??? ha ha ha!

pa'chik: coming coming:D

debik: kakak hang pening kepala pasai apa plak???

fara: cik adik punya pasal, abg 13may buang semua mereka2 itu...amik cik adik sorang ajer...amacam??? hahahhaha...ayat ayat:P

jet809 said...

heheheh..leh tahan 13may..walau pun selalu ot dan duk dlm lab..sempat lagi kumpul 1-3...hehhehhh.

13may said...

Jet809: oh! nanies rupanya..ingatkan sapa:)

famia said...

oooo..
dalam diam ko ye.
ahahahaa..
jangan rapat sangat dengan gadis..
bahaya. lebih teruk dari dikejar anjing.
iya. percayalah.

13may said...

famia: meh kita kawan dua org plak la...kawan tapi mesra...mesra sgt sgt:P

Related Posts with Thumbnails
 
Designer: Douglas Bowman | Di ubahsuai oleh: 13may