Thursday, July 10, 2008

141: Terima kasih :)

Salam dan selamat sejahtera,

Ribuan terima kasih aku ucapkan di atas keprihatinan anda semua dan respons yang diberi terhadap entri sebelum ini. Amat terharu dengan sokongan anda semua. Sebagai perhargaan, aku hadiahkan "Supportive Blogger Award" kepada semua yang meninggalkan komen. Korang boleh copy paste atau save kat blog korang. Hehhe hehhe...1st time kasi anugerah kat orang.




Jika anda mengalami kesukaran untuk save imej di atas, sila klik SINI.
Atau emel aku: encik13may@yahoo.com
Aku akan emel kepada anda semua.


Dan anugerah ini jugak ditujukan kepada semua silent reader aku yang berkunjung ke sini dan juga buat yang menghubungi aku melalui emel dan private messaging. Tima kasih banyak banyak.

ps: Buat "Lu pikir laa sendiri"...salam perdamaian dari aku. Benda ni kita habis kat sini dah la. Btw, kehadiran kamu sedikit sebanyak telah memeriahkan blog ini. Peace!

94 comments:

13may said...

Kalau image ni besaq sgt..anda resize sendiri la yea...supaya muat untuk dipaparkan di blog anda.

Amat menghargainya jika anda dapat memaparkan image ini di blog anda semua.

Tima kasih :)

K i a H R o N g G e n G said...

Lihatlahh doniaaaa....terima kasih kepada May kerana memberikan penghargaan nie wakahkahkah larikkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

Note: Pirstime dapat anugerah!!!

pearl'E.J said...

wahhhhhhhhh!! bahagianya aku dpt award mcm ni.. hehehe... mekasih bnyk2 may... akan ku publish hari ni gak.. hahaha.. :D

pearl'E.J said...

alahaiiiii.. awat aku nk save gambar award tu tak leh pulokkk...

muadzlife said...

heheheh..musti utk aku gak tu kannn :)

Darling said...

maymay, aku nak benda lain.. hehehe..

Anak Mami said...

makasih la may oii... excited aku!

13may said...

hehhe hehhe...

sesapa yang takleh nak save image tuh, kasi emel address...

mlm ni aku emel kat korang..

KakNi said...

Terima kasih - terima kasih - saya sangat terharu di atas award ini dan saya ingin mengucapkan terima kasih kepada suami saya, anak2 saya, ibu dan ayah saya, kawan sekerja saya, kawan blog saya, musuh saya samada yang hidup mahupun yang dah tiada di dunia ini, termasuk lah en lipas dan en tikus yang telah termakan racun yg saya beli di giant tahun lepas.

TedungS said...

Terimakasih4x. Aku tau, blog aku mmg power dan digilai ramai penduduk Malaya dan yg sewaktu dgnnya.

Tang kena maki bragas tu, bwk rilek byk2 eh bro

ijan said...

tq may... dengan pantas aku dah tepek kat blog aku. aku akan trus sapot layan kepala... :)

~Cinta Cukulet~ said...

yeah..yeah en.13may bagi award..er..biase kalau dapat award bukan sekali dengan duit ke?hehehe...

~Cinta Cukulet~ said...

lor..tak dapat save gak huhu...

۩۞۩ FaHReeN ۩۞۩ said...

may! ko anta kt email aku tau!
wehh tp n3 kli ni ckup mantap la!
hehhe heheh

DeeN said...

Woah!! Tak jadik artis pon leh dapat anugerah. Terharunya aku! Makasihhhhhh!! Ngeh! Ngeh! Ngeh!
Er..nanti lepas abes kontrak aku display kat tempat baru. Hehe.. ;)

Char keow teow satuuuuuuuu!!!

ain fadzal said...

kiteorg dpt award gak ke?

ngeh~

Ummi said...

wah3...
dapek award gitu~

*eksaitednye*

tenkiuuu~

Studio88 Territory said...

thnx .. tp nti2 la aku pamer ye..
hahaha.. award je ke?? erk.. bile nk mkn besar nih.. ekekeke thnx anyway!

IamYonna said...

yeay!
dapat award!!
ehehe...
:p

tenkiu bro :D
ececeh..

x sabar bace entry2 gile2 bro tuh :)
cpt2 sket update eh

Ayaq said...

Hoyeahhhh dapat awardddddddd

Unknown said...

YayYYYyyy!!!

Jie said...

makasih may...sok2 lusa kakjie mai lagi ambek no

lum tempah baju lip lap...

RATNA RAHIM said...

isk encik may nih..susah2 jer...hehehe tapi lain kali bagik la lagik..kalo bleh siap ngn nasik beriyani sepinggan... *larikkkk

mekasih incik may!!

Maryam said...

encik bagi la url image nih... adeii

Neeza Shahril said...

that's what friends are for.. saling memberi sokongan dan semangat dikala kawan tu down..
time kasih la encik may bagi hadiah yang patented ni..
sah sah takleh nak pass kat orang lain ni.. dah ada tertera 13may kat bawah tu.. hehee..

thank you lagi sekali!!

so0tspirit said...

owhhh bile nak kasik award blogger paling cun kat aku?
muahahahaha
mati la perasan :p
keep on blogging
biasa la tu
ada masa org x bole terima pendapat@gurauan kite
ada masa kita yg xbleh terima pendapat@guraun org kn
hehe

~ mizzAmy ~ said...

~ siap dapat award ker? huhuhu... bangga mak cik sekejap. akan ku tempek kat blog jap lagik. :P ~

achik said...

aiseh, aku terlepas la cite tu.. takpe la 13may.. jgn layan la org menggelabah yg jeles x tentu pasal..

kawaii_desu said...

may: that's what friends r 4... aku rasa hang ni betui2 tersiggung ni...

Narsha J. Fedders said...

Wah personally dapat award seh. Terharu cek nah. Kekeke.

Thanks ekh. :)

PS: Awek pekabo? :p

so0tspirit said...

dah, aku da tempek award ko tu kt blog aku
hahaha
mekasih~

Anonymous said...

thanks may. terharu aku.

Cik Sar said...

incik13may..makasih bebanyak yee..(kekeke)

Ely said...

alah buat susah jer anugerah nih suma. terima kasih eh.

u r a gentleman. u have taken backlashes in grace and always ask for peace. well done!

Cybernetics Mind said...

aduihhhh....terharu aku may oiiii, mana ada blogger lain pernah bg aku award camni....huhuhu sedey
krn kegembiraan...hahahha

tenkiu,tenkiu....

per kata...lepas ni ngko wat majlis penyampaian anugerah ni di mana2 hotel 5 bintang kat Penang tuh...amacam...hiks

pehtu...boley kita paipon shisha ramai2...hahahhaa

Cybernetics Mind said...

aduihhhh....terharu aku may oiiii, mana ada blogger lain pernah bg aku award camni....huhuhu sedey
krn kegembiraan...hahahha

tenkiu,tenkiu....

per kata...lepas ni ngko wat majlis penyampaian anugerah ni di mana2 hotel 5 bintang kat Penang tuh...amacam...hiks

pehtu...boley kita paipon shisha ramai2...hahahhaa

Anonymous said...

wow...syoknye dapat award la... xsangka seh :D tq tq tq tq.....100x
lap u laaa,hikhikhikkk

hUmmY said...

hahahah!

aku nak adiah bebtol!

tade ke?

shafarina said...

Pergh dapat Oscar!

Saya dengan ini mengambil kesempatan mengucapkan terima kasih kepada ya da da da...


ps: May, cik oscar yang pakai baju ada tak? huhuhu

Honeylemon said...

wah.... award pertama yg diterima nie.... terharunya...

jap nak amik teks ucapan (ala-ala artis...gitew) : ucapan terima kasih yang tak terhingga kepada encik 13may kerana menyenaraikan saya sebagai penerima anugerah ini... sesungguhnya saya tidak menyangka sepanjang penglibatan saya dalam arena ini mendapat perhatian.... maaf x dpt teruskan.... airmata dah mencurah2 nie..... huwaaaaa....
tenkiu...tenkiu....... sambil menjulang award......

:) makaseeeeeeehhhhhhh......

FAIZAH N KAIF'S MUMMY said...

akak baru je start baca ur blog 3 hari ni...very the layan kepala...akak entitle to the award tak ish ish ish...tak malu sungguh akun ni hahahah

shahril aley said...

tak leh bayangkan la kalau ang ade bini 4 la. mesti ang adil & saksama
hahaha...... mana ade award bagi kat semua orang. award bagi kat org tertentu je.

bagus ang tidak pilih kasih. semua dapat award yg sama. mesti 4 bini ko tu hepi je :) skrg ni dah bini no berapa plak?

time kasih daun keladi atas penghargaan yg tak terhingga ni (poyo je).bile besar ni jarang plak nak dapat award ni, dedulu masa skolah ada gak dapat. terharunye beb.

bile boleh claim award tu? mau tayang kat showcase di rumah.....

just me said...

wahhh...bukan senang nak dapat award cenggini...hukkss...saya terharu...
ekekeke....

أكرم حسني said...

kwang kwang...free2 dpt award..
len kali ade rezki enchek 13may leh kasi biasiswa skali erh..

Taichee~@! said...

ades...

ape kes ni, sekali aku masuk tune jadik lain.

sabar jelah ok, 13th!Terima kasihla kasik award itus..huhuhu.

Anyho,
ni email aku. sila emel alamat hang pada aku no

miztaichee@gmail.com

NJ@Goboklama said...

yeayy!!! nk paste kat blog baru nnti bole tak? Tq!

mylife said...

owh! saya sungguh terharu.... terima kasih saya ucapkan... saya terima anugerah ini dengan penuh rela di hati... tsk tsk tsk... terharunyer.... anugerah pertama ku selepas tadika...


wakakakakakkaa...


p/s be what u r... human can never feel satisfied and we can never satisfied everyone at all times...

ween said...

*teruja nyeeee*

Jutaan Terima Kasih, kepada pihak penganjur yg suka layannnnnnnn kepala encik 13may - yang nama sebenor pun aku tak tau!!, kepada kedua ibu bapa, suami, anak2, pokok kat depan rumah tu, arnab aku 2ekor dan semualahhhh!!!

me3n said...

tima kasih. akhirnya dpt gak award setelah lama blogging. rasa diri ini dihargai ehehehhehehehehe.

who i am? said...

terima kasih kepada semua yang mengundi saya sehingga tercalonnya saya skaligus berjaya merangkul anugerah ini...terima kasih byk2... :D

***wahhh...perasannn...tq may ;)

Kaktiny said...

upload gambar?.. huhuhu.. baru jer 'pandai' buat link... heheheh

anyway.. timez kaseeehh bg award tuh.. walaupun komen lari tajuk..

btw .. nak makan ABC?..kaktiny belanja... hahahhahaha..

Azer Mantessa said...

pertama sekali syukur ke hadrat Ilahi dengan limpah kurniaNya, saya memenangi anugerah ini (bukan senang tau nak dapat award macam akedemi award).

terima kasih kepada kedua ibubapa saya kerana menghantar saya ke sekolah untuk belajar membaca dan menulis.

terimakasih kepada google, blogger, microsoft, hp, dell, rowters, telekom malaysia kerana tanpa penat lelah mereka ... tidaklah dapat saya mencapai blog layankepala ini untuk saya layan kepala ... errrr ... mana2 kepala la ... hehehe

saya mengambil kesempatan ini untuk kirim salam saya pada nenda saya di alor gajah, kedua2 ibu bapa mertua saya di kelang, makcut adik di bangsar, pak long di brisu, mak uji di sarawak, pak long di muar, mak ai di bukit damansara, mak jai di taman tun dr ismail, mak su di kelang, mak nab di terengganu, pak long di seremban, untie nas di kelang, kakak saya di penang, adik saya di alam damai dan adik saya di vancouver.

akhir sekali, terima kasih kepada encik 13may yang sudi menganugerahkan anugerah yang sangat bermakna kepada saya ... uhuk uhuk ... saya rasa sungguh terharu you ... tak sangka you ... semoga layan kepala terus melayan kepala kami nih semua

peace

pandagumuk. said...

bile turn aku naek pentas ah?da lepas eh.

Mak Su said...

13may, tima kasih ek, terharulah, tak sangka awak hargai komen saya... huwaaaaa (sedih plaks)

debikdebuk said...

ok... aku try paparkan..

tengkiu...

Ms Haslina said...

myself baru 2 ke 3 kali comments kat sini..tp da dpt award..tima kasih..
da paste da kat my blog.

pearl'E.J said...

May.. email aku kt ej_pearl@yahoo.com mekasihhhh... :D

WNA said...

terima kasih 13may!

muah!

Unknown said...

salam bro!

adeh! lama giler cek tak lawat hang neh.

terkejut gak ada orang giler bagi komen bodoh pasal blog hang.

jgn layan bro. org coward jer buat cam tuh. dah la tak letak nama betul. buang karen ajer.

ayu_mkay said...

may bagi anugerah! biar betul! hehehe cam tak caya je. apa pun mekasih ya.. eh kita dpt juga ke? :D

ttg komentar tukan.. toksah layan ler.. baik kita layan pala kita.. lagi ada faedahnya.

caiyoookk :)

aNIe said...

13may...akak dah papar kat blog dah...

Tima kasih banyak2...susah nak dpt award ni...ala2 Grammy Award lah pulak...hahahaha...tapi takde mikropon nak berucap lah pulakkkkk!!! huhuhuhu

Yana Ismail said...

Uhuhu..seronok dapat award tu dari kamu.. tak payah nak cari dress lawa2 nak g anugerah..

ahaks!thanks 13 may.award akan di letakkan di sidebar ASAP:)

Chika Chika said...

mula2 bagi award. nanti kasiklah para pembaca neh makan pulak. okey ka? hahaha

farah, s. said...

lawa la award tu =p

kingbinjai said...

oh hooo menarik nanti aku nak design award untuk aku sendiri la hahahaha

Chocochix said...

beb..
terharu aku beb...
*sesambil kesat air mate.. phew..
hahahaha

maceh maceh...
ni yg syg ko agi ni.. huaahua

Unknown said...

ahahaha nak tiruk ucapan bro azer laa camnehh..

btw tengs noh.. satgi aku boh kat blog haku nGee :D

Anonymous said...

Tahniah!

byl said...

May! Aku nak hadiah petrol setahun free.


Boleh?

budak ngarut said...

Disini aku ingin menyatakan rasa respek terhadap blog nie.Aku bercita-cita supaya satu hari nanti,blog aku juga akan mencapai tahap seperti yang dicapai blog ini sekurang-kurangnya...Aku ada wat sedikit promote tentang blog ko kat
http://akungarut.blogspot.com/2008/07/05aku-respek.html

Miko Yamaguchi said...

terima kasih abang maymay!

Noushy Syah said...

wowww...what an award!! That is so cool:)

Layannnnnnnnnnnnn!!TQ Mel.

Happy weekend.

inna hayati said...

bestnye...mcm award grammy plak... :)

~chacha~ said...

tenkiu²...terharu ai dibuatnya..:)

Masy said...

mekasih yaaa bang may2 memuaahh!!!~

Super Nia Hana said...

tima kasih kepada mak pak saya yg besarkan saya
dgn anugerah ni saya akan pergunakan sebaik mungkin
ahahahaha

Lily Abdullah said...

Akak komen semata-mata nak award ni ahaks!

Butaseni@Wan Raja said...

waaah tahniah,bagi orang save lak tu,sungguh budiman hati hang hehe

ZABS said...

Salam May,
Maaf lah dah lama tak ke sini. Jadi tak sempat nak bagi simpati atas apa yang mencelarukan fikiran anda itu. Walau apa pun anda telah berjaya meluahkan perasaan dengan baik kepada penulis yang kurang sopan itu. Teruskan penulisan anda yang tentunya ramai peminat ini. Syabas...

Amyz! said...

Aisehh.. dapat award pulak.. Hikhik..

Kemat said...

terima kasih..bertahun jadi blogger, akhirnya dihargai juga..heheh

Anonymous said...

nape blog satu lg aku x dpt view??
invte la..

comeynemo@gmail.com

tq ya bebeh,aku da entry utk ni..
tkcr..

17ogos said...

kalo 1st time bagi komen, boleh dapat award nie tak???hehhehhe

Maya said...

first time here..happening jugak ya sini..peace

Anonymous said...

Sape taknak anugerah.. Wuhuuu!!

Kop cai, na. ;-p

^aNgRiAni^ said...

bestnya dapat awards drpd kengkawans :-p
ramainya pengomens kat blog nie :))

LaDySLeepLeSS said...

Hahahaha.. award la plak... hihihihi

arsaili said...

salam..thanks for the award

nellyberry said...

smua olang dapat ka?

13may said...

13may to semua:
Thanks for the support given :)

CPI said...

huhuhuhuhuuuu tq may...aku trharu (smbil lap2 air mate)

Bunga Rampai said...

Terima kasih anugerah ini. Amat menghargainya.

[panjang sungguh ucapan si Azer, macam diva ... hahaha!]

Salam 13may :)

izman said...

aku terlepas anugerah! waaa sedihnya. nanti lain kali aku nak jugak yer.

Anonymous said...

saya silent reader.boleh jugak kan?mekasih banyak2... terharunyer..hehe...

Related Posts with Thumbnails
 
Designer: Douglas Bowman | Di ubahsuai oleh: 13may