Thursday, November 01, 2007

118: Anda setuju???

Jarang sekali kita dengar pompuan kentut kuat kuat terutamanya bila tengah keluar dengan lelaki. Mereka sanggup tahan kentut sampai biru biru muka semata mata tak mau kentut depan teman lelaki mereka. Padahal, lelaki sikit pun tak kisah jika pompuan terkentut. Adat la tuh dah nak terkentut. Paling kurang lelaki akan berkata ”Eh! Makan apa kentut busuk dan kuat sangat nih???“ Dan secara otomatik lelaki dan pompuan tadi akan ketawa bersama sama. Ini akan menjadikan hubungan mereka semakin ceria.

Lelaki secara lazimnya terkentut secara tak sengaja. Dan apabila benda ni terjadi, lelaki dengan secara tak malunya akan mengaku depan teman wanitanya bahawa dia terkentut. Dan teman wanita secara spontan akan berkata ”Tak senonoh la…“ sambil mengejek manja teman lelakinya itu. Dan lihatlah betapa harmoninya hubungan mereka.

Jika dahulu pompuan asyik menahan kentut ketika bersama teman lelakinya, namun kini pompuan dengan beraninya memberitahu lelaki bahawa dia nak terkentut. Pendek kata, kentut mintak izin. Tengok…bagaimana kentut mendidik pompuan supaya menjadi begitu tertib. Dan hubungan mereka secara tak langsung akan bertambah baik.

Jika dahulu pompuan berkata perbuatan teman lelakinya yang asyik terkentut sesuatu perbuatan yang tak senonoh, namun kini dia semakin mengaguminya dan semakin menghormati…kerana itu adalah trademark teman lelakinya. Mana nak jumpa dah lelaki camtu…

Akhir sekali, jangan sesekali malu jika anda terkentut ketika anda berkunjung ke rumah dan menemui ahli keluarga pasangan anda. Ini kerana jika anda terkentut, ahli keluarga pasangan anda akan gelakkan anda secara beramai ramai. Secara tak langsung, ini akan mengeratkan hubungan anda bersama bakal bakal ahli keluarga anda.


Kesimpulan:
Kentut itu membahagiakan….anda setuju???

131 comments:

13may said...

Makluman:
Entri ini sebenarnya telah di publish selepas cuti raya tempohari..and then suddenly, aku ada personal problem yang agak ekstreem...maka terpaksa aku stop menulis buat seketika...mintak maaf banyak banyak...

Btw, tima kasih banyak banyak kepada anda semua kerana masih sudi berkunjung ke sini dan terus menyokong penulisan aku...

Kepada semua...
Welcome to LayanKepala :)

oh ya! aku accident pada hari Selasa lepas gara gara aksi melampau yang aku pamerkan ketika menunggang motosikal..berguling guling atas hiway...
namun tiada kecederaan yang serius...

dan aku tetap HENSEM macam dulu..hahha

So, sapa2 yang teringin nak berkenalan...sila tinggalkan number phone anda di kotak komen..
Sekian terima kasih!

13may said...

oh ya! tak lupa jugak kepada 'mereka mereka' yang melayan sms aku semasa aku di bilik hospital serta mendoakan kesihatan aku...tima kasih byk2...

so, skrg aku dah updet blog kan...hehhe

ZABS said...

Alhamdulillah, anda sudah sehat seperti sedia kala. Nikmat menungang laju hanya di rasai sebelum aksiden Selepas itu hilang nikmanya. Begitu juga apabia terkentut, walaupun beberapa saat, orang yang kentut itu sahaja yang merasakan nikmat ketika melepaskan angin itu. Tetapi biarlah ketika bersendirian untuk dapat effect yang lebih.

Unknown said...

may, ko tipu... dlm sms tu ko kata ko dah tak ensem dah sbb luka2 eksiden.. huhuhu...

p/s: mana gambar jari kaki ko tu? aku menunggu dengan penuh sabar!!! hehehe

Cik Puan Sri Quzz said...

ni kes merempit ke ni? tell the truth....

ada lagi benda bahagia selain dari kentut la...

Anonymous said...

sian hang no...
ni mesti dapat idea time tahan kentut kt hospital ni kan?

Anonymous said...

hahak..
selamat kembali..
moga baek-baek..

awat supan santun jek entri kali ni..
hahak!

apapun, jaga diri baek-baek!

13may said...

PakZabs: persamaan kedua kedua perkara itu adalah: ianya berlaku dengan pantas :)

azah: oh! kiranya sebelum ni hang setuju la aku hensem??? yahooo!!!! :D

aphroditekuzz: hehhe....camna nak citer hah??? hahha :D

eSampah: hahha...time sakit mana nak peduli pasai kentut dah weiiii...hahha hahha

akira: oh! supan santun??? tima kasih :D

AiRynnz said...

erkkkkk...accident ker?
alahai..cianya..
syukurlah may dah kembali sht...
lain kali hati2 ya...

Salfiza said...

aku nak entry raya bukan kentutttt!!

Malas ah bace, bye!

btw, aku ada dedicate sumthing kat ko kat blog aku.. carilah kat mana2..huhu!

Glemer kad raya ko yang murah tu.opssss.. tak2.. kad mahal.. kad mahal.. hehe

Diyanazman said...

sungguh busuk entry ini...

Nunn said...

janganlah kentut semasa anda sedang ketawa kerana ia akan menghasilkan satu bunyi yg mengikut nada..............bro lu accident kat mana bro ..naik superbike ke kapcai...pepepon alhamdulilah lu tak teruk sangat kot....ada hikmah disebalik kejadian tuhan amin..

izzahazfar said...

jaga diri...ingat lah org yg tersayang...!

merapuman said...

ada apa2 yang patah? lepas ni ... doktor suruh kau tahan kentut brapa lama?

Anak Mami said...

ahhh... dia sudah kembali.. aku suka, aku suka... selamat pulang may...

~anasyhh~ said...

hai 13may..salam kenal2..
get well soon..
kentut sangat membahagiakan...lega+puas!!

byl said...

may.
jari da ok kan?
so mane grafik design tuk aku?

LadyTiz said...

lepas eksiden citer psl kentut plak...

kwn aku penah terkentut depan boipren dia... lalu boifren dia bukak air-cond lagi kuat... camanetuh..
ekekeke....

LadyTiz said...

oh... selamat menyembuh!! nurse kt spital ok dak??? huhu~~

jgn nakal2 atas motor lagi... kan dh makin kurg kehenseman tuh...

oh my oh my said...

hoh citer pasal kentut pulak mamat nih..haha

Titicaca said...

sejak bila ko merrempit ni? alhamdulillah tak hape2..

aku setuju..kentut mmg membahagiakan..hahahahhaa..alamak, rasa nak kentut pulak...

Azer Mantessa said...

saya bila kentut saya kata Alhamdullilah

:-)

skidg8 said...

kentut senyap amat membahayakan.seluruh kehidupan bole pengsan. haha.

selamat kembali, may!

nellyberry said...

oh rupanya kamu yg sy lihat berguling2 atas highway ari tuh?

saya cuma sempat berkata..."kecian dia"

kalo la saya tahu itu kamu saya akan...
[sila sambung cerita tersebut menggunakan kreativiti dan daya imaginasi anda yang tinggi]

Anonymous said...

accident..la..awat tak habaq awal2..bley melawat :p..

pandagumuk. said...

yea yea may da balek!

Shumierain said...

glad 2 c u back may...

teruk ker ko xcident may..smp admit..2la kalu xterer jgn nak tunjuk terer..kuang..kuang.kuang..

btw, aku still thn kentut lg esp kalu dekat gan kn aku sorg 2..die bkn bole dgr org kentut..mesti gelak giler..buat malu jer...

bANgsaL buROk said...

welkam bek may! ko mmg btol la... tak best la tak dpt layan blog ko!

13may said...

airynnz: tima kasih... :)

asnorFilza: hehhe...ni kira pengalaman waktu beraya la tuh...Oppsss!!! :P

diyanazman: busuk pun org sayang tau...hahha :P

nunn: hehhe...naik kapcai pekak saja...tapi kapcai bikin punya...hahha :D

izzahazfar: tima kasih :)

merapuman: hehhe...masa xray doktor suh tahan nafas...tapi aku tahan kentut...hahha :D

anakMami: hehhe :)

anasyhh: salam kembali...jgn selalu tahan kentut...naik kembung perut...hahha :D

budakLara: hehhe...aku mana ler reti grafik..tapi tgk la nanti camna...ada ilham, aku akan cuba buat untuk hang ;)

tyrexia: betul ker kawan ko nih??? hahha hahha hahha :P

tyrexia lagi: oh! adakah hang bersetuju aku ni hensem??? yahooo!!! :P

ohmyohmy: hehhe...macam la ko tak biasa...hahha :P

titicaca: wahahaha...bahagia nampak :P

azerMantessa: syukur syukur :)

skidg8: hehhe...tu nak pedajal org tuh...hahha :D

nellyBerry: kejam kejam...hahha :P

ruru: eh! kan aku ada sms hang kan haritu??? maybe silap number kot...meh lagi sekali number hang...hahha ;)

pandagumuk: hehhe :)

shumierain: jgn sampai biru muka dah ler...kang pitam...hahha :D

bangsalBurok: hehhe...tima kasih...err...apa yg betol??? hahha :P

cikdinz said...

patutlah lama takde. rupanya pergi holiday kat spital. dah ok...

tapi kalu kentut bau tungkik, mmg tak tahan punya...hehehehee....

Aku Bukan Bidadari said...

Muka je hensem tapi kentut busuk macam taik!!!

kan?

debikdebuk said...

i nak berkenalan dengan u. 012-7931785....


aku kalau nak kentut dulu, aku buat bunyi kentut dengan mulut, then baru kentut. So, org tak sedar la sama ada tu bunyi kentut aku atau bunyi mulut. Tapi kalau dah bau tu...... mmg aku kentut la tuh...

13may said...

cikDinz: bau tungkik buleh muntah hijau wooo cikDinz...hahha hahha :D

bidadari: errr...errr... :P

debik: errr...mulut ada bau tak??? hahha :P

Cikgu Era said...

huh..ckp pasal kentut nih..
bf aku tak pernah segan pun kentut depan aku..
siap tutup tingkap..kasi lock window..kentut dlm keter!!!
pastu die suruh hidu..jgn lepas kuar..takut rugi!!! lutut die!!
seb baik umur aku panjang lagi!!! tak senonoh giler!!!
**dan aku tak pernah kentut depan die atau depan sesaper...tak boleh laaa..tak mari!!!!

cepotet said...

yes.. yes! dah apdet semula. saya dah hagak, kata hati saya mengatakan yang incik may akan terus memblog. wahh.. geli je ngan ayat sendiri kali ni. selamat kembali beb..

Masy said...

tingat masa zaman ade bf dulu. selambe ayam je dia kuntut sblah aku, dah laa dok atas kusi kayu, terasa getarannye, ceh!

busuk punye olang!

nanonano said...

aagagaggagaaa..
giler ke hape..
klu dah semua family belah die gelakkn kite sbb trkentut,
SUMPAH! xkn jejak lg kaki kt sane.
huh!

maluuuuuu la wei.. ekekeke :p
tp sy trgolong dlm gol mintak izin dlu dgn die sblm.... dgn muke yg sgt comey :p
lalallalallaaa~
tertib kn? :p

Izariza said...

May, Syukur kembali juga kamu. Saya kira umlah yang menanti kamu kembali sama banyak dengan mereka yang menunggu kepulangan angkasawan negara -SMS!

Moga sihat2 selalu, dan teruskan penulisan, saya juga gemar layan kepala di sini. Eh .. rasa nak ken.. pulak hahaha

SamWise said...

aku ingat ko nak kawen dah...mane la tahu nak cncntrate kat bini baru lak...kalo ko dah kawen pun ape salahnye kawen satu lagi kan...hehehe

rupenye eksiden...ko ni leklok sikit...merempit tu profesional sikit...byk kes eksiden pasal moto ni...malang tak berbau tau...at least ko ok....tu yang penting...aku taknak ko jd cam senior aku due,tige ari lepas (ade dlm post blog aku "moarning day") leklok la merempit eh....

and welcome back..lega aku...kang aku tak tahu nak layan kepala kat mane lagi bile time aku boring nak surf tenet...selamat kembali :)

Mak Su said...

oh.. gitu kisahnyer... len kali naik beskal sajork, ok?
so ko ada terkentut ke depan nurse? mintak izin tak?

achik said...

ko mesti kuat kentut kan??? hahahaha..

oh2 sian ko.. sila berhati2 semasa merempit yea.. ;)

Sastri said...

isk isk... camana leh eksiden ni... mesti merempit tak hengat donia... anyway, do take care yea... get well soon...

bab kentut ni, teringat pulak satu adegan di rumah seorang kawan ketika berziarah raya... salah sorang ahli keluarganya telah meninggalkan haruman yang boleh menyebabkan kami berempat hampir pengsan...

leeds said...

rempit tak ajak aku plak tu. hehe. nasib baik hensem lagi. btw, slmt hari raye mei! :D

arsaili said...

welcome back bro..happy to see u around in d blogsphere....ada kawan kata..buah strawberry kalau di belah bau kentut..errrkkkkk...ye ke!

13may said...

cikSeri: hahha...tu yg buat hang makin sayang kat dia kan??? hahha hahha :D

erniSuhana: hehhe...tima kasih :)

masy: hehhe...mesti hang rindu kat dia kan...hahha hahha :P

nanonanO: wah wah wah...tertib sungguh...anak sapa la nih??? :D

izariza: hehhe...tima kasih...jgn selalu tahan kentut tau! hahha :D

mrSadman: hehhe...tima kasih :)

maksu: tengok nurse dulu...kalau yg dah veteran..belasah ajer...takyah control2..hahha hahha :D

achik: angin byk la dlm badan...hehhe :P

sastri: kah kah kah...jgn serik gi beraya umah dia dah ler...huhuhu

Leeds: hehhe...tima kasih :)

arsaili: hehhe...ntah la pulak :D

Ann said...

entry yg lwk btul..anyway..get well soon..*or adakh anda dh sht??*..truskn menulis..anda mampu buatkn ari2 suram sy ceria.,.

p/s..begitu skima ayat sy..sori..:)

Anonymous said...

...Kentut Itu Pengikat Kasih...

selamat kembali org kampung!

akirasuri said...

Maymay..
jom jom teman saya pi open house.
kita naik moto sama-sama ek.
tapi awak jangan terkentut dahlah.
hahak!

*larikk!!

13may said...

cikNoha: oh! tima kasih...errr...apsal tak tinggalkan number phone??? hahha

Sood: bijak bijak!! :D

akira: takpe...kalau kentut atas moto...tak bau apa2...hahha :D

Anonymous said...

Ko 'okay' ke? Heh!

Unknown said...

owh, ni mesti hang dok tahan kentut masa naik motor.. itu yang eksiden sampai berguling2 atas jalan.. hahaha...
nasib baik hang hidup lagi..

kawaii_desu said...

ouo... patutla...

anyway welcome back. dapat ilham entri ni kat sepital ka?

mesti dok kenbtut sakan depan nurse2 kat sepital tu kan kan kan???

hehehe

o'peach said...

semoga sehat2 slalu..;)

Bunga Rampai said...

Salam 13may,

Selamat Hari Raya, maaf zahir dan batin.

Kemalangan? Ooh ...
Moga sihat kini. Jangan nakal-nakal!

Berenti menulis ari tu? Mujur tak padam blog ... kalau tak, nanti bubur ayura hantar kat mana? ;)

Kentut? Hahaha ... tiada komen :)

inna hayati said...

en.may terkentut atas moto ek? tekejut dengar bunyi kentut sendiri sampai accident ke en.may...

jangan mara (",)...

semoga sehat selalu...

13may said...

azzam: errr...ada yg ok..ada yg KO...hahha

orochi: hehhe...tu la pasal...hahha hahha

kawaiiDesu: hehhe...itu antara taktik nak ngorat nurse...hahha..btw, thanks :)

plain me: tima kasih...errr..mcm kenai...hahha ;)

bungaRampai: salam kembali...makan bubur asyura, kentut nanti camna hah?? hahha hahha

13may said...

innaHayati: A'aa...bunyi cam tayar meletup..rupanya tayar meletup betoi..tu yang berguling guling atas jalan tuh..hahha :D

Anonymous said...

WOOO..patutlah rehat harap2 dah ok seperti azalinya..yea..welcomeback Mel!

ERrr kentut depan fmly mertua? Mmg nak ketawa baca your entry ni..macam2 idea songsang yg cukup menghiburkan..

hUmmY said...

slamat kembali may!

smoge kentut akan menceriakan edop anda!

ahahahaha!

ko pe kes bole eksiden ne?

tahan kentut sapai moto ilang kawalan ke?

btw..

kentut sgt indah!

indah lg org yg kne kentut!

ko nak try may?

:))

MakcikMuda said...

xtahan aku bace =))

mber haku die tentup dpn pakwe die,buat muke selamber jek.

pakwe die lakk yg malu oke.

weh,cian ko eksiden.

tp aku gelak jek bile bace =))

Anonymous said...

weh mane ade org tahan kentot sampai biru muka.. haha

aNIe said...

Hehehe...ada ade aje lah 13may...tak pernah tgk orang pompuan tahan kentut biru muka...merah muka ade lah...

Tapi kak lady dah 25 thn kawin...masih malu nak kentot dpn hubby... :P

Anonymous said...

muka biru ke? kesianya...x pernah dgr la plk..kalo muka merah tu biasa arr..org kata mcm sotong terbakar..ahahaha..

merah muka chii dok gelak baca n3 nih..haishh...x dpt bayangkn kalo terjd kt diri sendiri krg..ahahh

Pa'chik said...

dengarlah lagu kentut siapa dari melly goeslaw

haYaT said...

hahaha...tak habis2 dgn idea lucu...

anyway...alhamdulillah May dah slmt dan sihat...lain x kalau tunggang motor...bawa laju2 lagi tp jgn lupa hati2...jgn main sondol jer...

Anonymous said...

Kentut itu nikmat. Hehehe... ;D

hajarss said...

hahahaha.. apa2 saja la incik may.. asal ko bahgia...

shafarina said...

Sebelum ia membahagiakan, kena print post ni awal² dan bagi kat mak mertua.

Buatnya dia jenis skema, mampuih hang kena belasah. Kensel jadi menantu.

aLiaa said...

hehe
kentut membahagiakan...hehe,besh besh..nak kena try nnt :-p

TeacherNunu said...

INFO MENGENAI KENTUT
(1) KALAU KENTUT YANG KUAT, IA KURANG BERBAU
(2) KALAU KENTUT YANG SENYAP..IA SANGAT BERBAU...MENGAUM BAUNYA..
JADI..ITULA POWERNYA KENTUT DALAM DIAM...HAhahahahahaha

chiku the chucuru said...

er....time ko sms aku tu, ko kat sepital ker?

Anonymous said...

ko wat aksi camner may?
leh ko lakonkan semula tak?
wat arr sekali lg..tingin watashi nk tengok..ahaksss

kentut itu membahagiakan?
huuhuhu...apalah ko ni may....watashi naik pening
ahahahah

NJ@Goboklama said...

kentut itu ubat,dah dijlnkan ujikaji di US lagik,heheh. ;)

Intan and The Boys said...

en.13may, anda berada di spital? saket apa? nape tak bagitau?

syukur alhamdulillah en.may sehat dah ek. bleh la hapdet blog banyak2..kan?

13may said...

NSyah: hehhe...thank you! :)

hummy: ceh! ada hati nak kentutkan aku...hahaha :P

siBintang: ko gelakkan aku kentut masa eksiden eks??? hehhe :P

Qasieh: laaa...tak caya ker...cuba ko try..huhhu :P

kakLady: hehhe...tu yang buat hubby sayang tuh :)

chii: hehhe...jgn cuba tahan kentut tau! hahha :D

pakcik: hah?? ada ker lagu camtu??? nanti aku cuba dengar...hahha

hayat: oh hi hayat...lamanya tak nampak...anda sihat? :)

tintahati: betoi tuh! hahha :D

hajarss: hehhe...

wan: keh keh keh....baguih gak idea tuh :D

ayamloveDuck: baguih baguih...nak bgtau result dia camna...btw, risiko tanggung sendirik eks...hahha :P

nuu_ol: hehhe...diam diam ubi, berisi...diam diam org, kentut! hahha hahha

fiezafadilla: errr...ko dapat sms dari aku gak ker??? aku tak ingat la....hahha

hana: pening ngan may atau pening bau kentut??? hahha hahha :P

goboklama: hehhe...kentut tu tanda sihat :D

kurekure: hehhe...tima kasih :)

DeeN said...

Ko eksiden. Apsal tak sms aku hak hak hak ...
Moga sentiasa cool utk terus merempit lagi dan lagi dan lagi!

pesanan aku: Jaga diri molek2 deh!

sTefEnO said...

Haahha.....dah agak dah. Lain kali 13may ajar stefeno cucuk angin plak yer heehhe....

Anonymous said...

ko nih.. kentut pun bleh jadik bahan entry eh.

lenkali sila la becareful bawak moto tu. siap dah guling-guling ateh highway bagai... hehe.

Danisha said...

May,
Rindu betul...Accident rupanya. Naper tak cakap? Confirm p melawat punya. Shian may....
Apapun semoga may bertambah c'hat ok...

Dok kat hospital may mesti berkenalan dengan nurse kan? Ntah2 trademark may kentut kot?
tu yang post pasal kentut ni.

Lelaki memang suka kentut. Kuat plak tu. Bau nya..tak yah cakap la, boleh gaduh ooo kalau tak tahan busuk....

Super Nia Hana said...

watashi pening ngan kentut may
owwwww.....tidak!!!!
aahahah

Maryam said...

pesanan penting...
sila merempit lagi.

hakhakhak.

shahril aley said...

lor kesian ko tergolek kat highway. nasib baik tak kena gelek dgn lori@treler. alhamdulillah sihat & selamat.

pissttt hang mmg suke kentut ke?

Sya said...

Kentut itu melegakan...

Anonymous said...

selamat kembali berkarya :)

ye setuju! kentut bukan saja membahagiakan malah melegakan.. hahaha.

tapi jgn ler buang merata dik.. kitakan ada adat & sopan.. berpada2lah.

tapi kalau dah tahannnnn... selamba rock jelah..wakakakaka.

hang sihat ke May?

:)

RATNA RAHIM said...

laaa eksiden ker? Alhamdulillah kalo 13May dah oke...kuak apelaa die buat sampai eksiden tuh..iskisk

hahahahaaha bace en3 psl kentut nih pon bleh membahagiakan jugak...sbb sure ramai yg gelak kan? kan?

13may said...

NorDeen: hehhe...tima kasih atas sokongan anda..tunggu dapat bonus...nak bikin moto kasi power :D

stefeno: jom merempit ngan aku...hahha :D

aniwrad: oit oit!!! cakap kasi habis arrr...hahha hahha :P

danisha: keh keh keh...kentut sampai gaduh gaduh...ganas betoi korang :D

Hana: hehhe... :P

maryamAbuAhmad: tima kasih...hehhe :D

shahrilAley: saya sudah insaf...hehhe

kakSya: hehhe...tepat sekali..buang angin dalam badan :D

AyuMkay: hehhe...sihat..cuma jalan dok capik capik lagi...hehhe

cikBawang: hehhe...sihat ker??? ;)

Ungku Nor said...

ooo..eksiden ropenye.
kesian hang naa..
dah tak bape ensem lagi.

tapi kan..
setau akak la kan..
kalo hang tak eksiden sekali pun kan..

HANG TETAP TAK ENSEM GAK!!!!
lalalala ;p

Mardihah said...

HUHUHUHUU..KELAKA ENTRY INI.

EH EH EH....13 MAY COVER2 HENSEM...
JGN LUPE, JG DIRI, IBADAH, AMAL & IMAN....WATCHA

JAZAKALLAH

chiku the chucuru said...

siot ko may. tak hengat.

KakNi said...

13May, hang dok jenuh tahan kentut depan nurse yang lawa, putih dan gebu ke?

Semoga cepat sembuh... tu la dah kata hati-hati di jalan raya, bukan setakat hati-hati mengorat awek...

Semoga cepat sembuh...

Miss Reen said...

tadi aku baru kentot dalam kete dier..
pastu dier kata kentot aku musyuk bangat...aku tak ngaku la kan kata aku yg kentot..
miakakakakakaka...
giler..sakit perot dowh...

Amyz! said...

hahahaha. keji sungguh.

jgn buat aksi superman waktu menunggang motor. buat aksi spiderman je..

sha said...

prot prot proootttt
13 may kentut.
aiseh musyuk.

p/s-harap 13 may makin ok from accident haritu.

13may said...

akak: cesss!!!! dengki betoi!!! hahha :P

QudwahMardihah: tima kasih ;)

fiezafadilla: hehhe...sori...tapi rasanya aku dah kuar dah kot...hehhe

ahni: hehhe...tima kasih :)

heartlessDevilish: keh keh keh....no komen arrr...hahha :D

amyz: hahha hahha hahha

sha: kentut busuk pun takpa...janji org sayang...hahha...thanks :)

Diana Ishak said...

saper kata pompuan segan kentut depan laki. Nak aku buktikan teori ko salah? Jom jumpa aku.

Wakakakakka.

Anonymous said...

adeh.. ada udang di sebalik mee yeee kekekeek

Bunga Rampai said...

Salam lagi 13may,

ada-ada je awak ni!

Makan bubur asyura, kentutnya harum semerbak! :D :D

me3n said...

ku setuju dgn hang! haha.

13may said...

greenApple: cisss...nak pedajal aku ler tuh...hahha :P

iEn: jom! makan mee udang :D

BRampai: salam kembali....lain mcm ajer harum semerbak tuh... :D :D

ad3ck: tang mana yg hang setuju tuh??? hahha hahha

Ayaq said...

Mula2 kan, aku nak setuju ah pastu bila tengok explanation hang yang mengatakan bahawa hang masih HENSEM seperti dulu selepas eksedin secara otometik aku tak stuju. Tadak kena ngena aku tau. Sukatik aku la.

DeeN said...

Owh ya! Hang 'sihat' ka, May? hak hak hak hak hak hak...!! Tak abis kentut lagi ke huk huk huk..!!

Moto hang ok? ;)

K i a H R o N g G e n G said...

hahhaa...baru send sms pasal kentut kat hang semalam.

WELKAM BACK DUDE...we appriciate ur writing the most!

Note:: uh?ansome lagi...buat plastik surgery sekali kot lareyyyyyy

NONIE AZIZ said...

Lelaki secara lazimnya terkentut secara tak sengaja...yang ni aku tak setuju...asal lelaki kentut jer tak sengaja...siul jer...apapun entry ko ni buat aku keras perut gelak!!!Busuk beb!!!harap ko kembali henshem walaupun hakikatnya ko tak berapa henshem benaqnya!!!hahahahah

flush said...

welcome back bro..
teruskan lah menulis..
terbaca tulisan ko teringat majalah2 ujang dan seangkatan dgn nya..

shafarina said...

oh saje tanya

dah ok ke idak hang ni lepaih eksiden ni?

Mimiamilia said...

kentut? kalau tak leh kentut tu bahaya tu..so betul kot membahagiakan...ehehhe

p/s: alhamdulillah selamat, takde kecederaan serius. Tu peringatan tu.Ajal tu bila2 boleh datang.So, buat amal lebih sket jgn duk mintak no phone org jer...ehehehe

LaDySLeepLeSS said...

Hehehehe... cerita kentut la plak... :)

Unknown said...

Laaa... May! Eksiden? Seriau akak. Isy, ni tak leh jadi nih. Napa nak buat style mat rempit tu? Ni lepas ni beli keta la pulak. Buat apa simpan duit banyak-banyak (kecuali untuk kawin tapi bila dah kawin kena beli keta. Abis nak bawa anak-anak nanti camana?) Gi beli kereta. Kecik pun tak apalah dulu, asalkan empat roda.
OD doakan semoga May sembuh dan sihat seperti biasa. Amin. Jangan buat lagi tau!

13may said...

ayaqMasak: laaaa...tak caya jom kita jumpa..hehhe ;)

Deen: hehhe...motor aku dok goyang2...tak sempat nak bikin lagi...hehhe

kiahRonggeng: kontrol kontrol! hahha :D

mamaRisyiariana: hehhe...lelaki sememangnya sungguh inesen! hahha :P

flush: tima kasih :)

wan: hehhe...ok, cuma ada beberapa bahagian badan dok sakit sakit lagi...

mimi: tima kasih...nanti email number phone kat aku naa...hahha ;)

ladySleepless: ;)

OpahDe: tima kasih :)

Anonymous said...

accident ke? kesian.. semoga kamu kembali sihat sepenuhnya

saya letak link blog kamu dalam 'dunia' saya boleh?

Anonymous said...

kt nk kasi no tepon..tadek pun

Wira Nordin said...

salam...
lama tak dgr berita
harap sihat-sihat la ya
busy jugak ka?musim org busy kot la ni..

dulu kecik2 kami sepupu minat sorang kakak ni..sampai kan suatu hari terbau busuk kentut, kami tau bukan kami yg kentut tapi kakak cun nie..tapi sebab dia cun, sanggup kami kata kentut dia wangi..hehe

HazuraHamzah said...

sebenarnye ko apa hal??? smpai spital?? aku tak tau pun??

tekentut kentut aku bila tak dpt mkn ketupat mak aku raya ari tu...

13may said...

rena: tima kasih :)

chii: oh! tadak ker??? hahha

wiraNordin: hehhe...kamu memang lelaki :D

hazuraHamzah: angin banyak dalam perut tuh...hahha hahha

Sarah Mohd Shukor said...

Kentut itu mengharmonikan lg rumah tangga...erk..peliknye bunyi..

dlm medical, tahan kentut tak elok. huhu. alhamdulillah may dh sehat dh. jgn meronggeng sgt dgn motor tu may!

13may said...

sarah: hehhe...tima kasih :)

Nuts@Kacc said...

sian moto may xcdent,rim dia ok?xzos ok?handle ok?seat ok?hehhee...welcome back may..

ermm..tak ingat kat mana kacc baca pasal kentut ni but its sounds something like this,..bau kentut membantu mengurangkan sakit spt asthma etc.

so sapa2 yg nk kentut tak kira la laki ke pompuan,kentut la sehampir mungkin dengan pasangan anda bagi menunjukkan betapa sayangnya anda pada mereka..hahhahahha...

Anonymous said...

salam,

wei aku kalo nak kentut, kentut jeklah nak malu pon laki ku kentut jugak wahaha...

tak baik woo main tahan kentut nanti badan jadi x elok...

13may said...

kacc: hehhe...cadangan yg sgt bagus :D

Lina: kah kah kah..rock abis! :D

Anonymous said...

satu kejadian di kolej ditahun 1996. satu awek duk depan aku sudah kasi senget dia punya duduk. ada ala2 duk sebelah punggung le...skali satu bunyi sudah kluar...settttttttttttt...aku gelak sampai keluar air mata kat awek tu...kentut rupenyer.. ingatkan nak betulkan spender... ha3.. welcome back 13may.. truskan merusuh.

Anonymous said...

ooo ada kisah disebaliknyer..
takpe le may, semua org pun ada dugaan mereka masing2. aku pn tgh 'rehat' ni, ada masalah ekstreem gak iaitu malas hehe.

liga m dh nk bermula. go PERAK ;)

13may said...

kuchalana: hahha hahha...amik port baik nampak...hahha hahha

jaja: hehhe...apsal blog ko dah takleh nak komen???

Anonymous said...

aku test komen kat last nya entry leh jek.. kat *holiday tu mmg aku x bagi permission utk komen hehe

13may said...

jaja: oh! patut la :P

aria ayumi said...

aip. ape nih may, cakap psl kentut :p hehe tapi mmg klaka de. paling tak tahan bile dia ajak lawan kentut sape paling kuat. hahaha

13may said...

aria ayumi: kentut tu tanda sihat :D

Adil Akmal said...

sumpah..!! aku setuju giler..!! memang ada kebenaran nye semua ni.. walaupun aku tak pernah mengalaminya,aku dapat rasa kan kebenaran semua nih..
steady la 13May..!!
u rock man..!!

13may said...

adeal: hehhe...rock rock!! :D

Saya said...

ish..nak try la..klu depan lecturer bole x??mana tau bagi markah banyak ke??kan..kan..kan..??

zh-ena said...

hahaha hubby ena mmg suka kentut di mana sajer dua berada hiks

13may said...

god's Slave: line clear...tadak masalah :D

zarenaHeeney: no komen...hahha hahha :D

Related Posts with Thumbnails
 
Designer: Douglas Bowman | Di ubahsuai oleh: 13may