Friday, June 29, 2007

Tak banyak cakap...

  • Pompuan memang tak banyak cakap apabila di suruh buat keja yang mereka tak suka, tapi mereka akan bercakap banyak banyak semasa tengah buat keja yang mereka tak suka itu. Hahha…
  • Kebanyakkan pompuan tak banyak cakap apabila tengah kena marah dengan pasangannya, tapi amat bercakap banyak banyak bila tengah marah kat pasangannya. Hahha…
  • Pompuan memang tak banyak cakap bila pasangan mereka asyik sibuk ngan urusan keja, tapi mereka akan bercakap banyak banyak bila pasangannya langsung malas nak keja. Hahha..
  • Pompuan memang tak banyak cakap bila pasangannya mengajak untuk keluar, tapi akan bercakap banyak banyak jika pasangannya asyik asyik ajak keluar. Penat ok! Hahha...
  • Pompuan memang tak banyak cakap bila pasangannya tak mampu memenuhi permintaannya, tapi mereka akan bercakap banyak banyak bila asyik asyik dok kena patuh serta penuhi permintaan pasangannya. Hahha…
  • Pompuan memang tak banyak cakap bila dapat tau pasangannya ada pompuan lain. Kalau buleh, dia nak bunuh ajer terus…buang masa ajer kan dok cakap banyak banyak. Huh!

Kesimpulan:
Ntah….korang buat la conclusion sendiri…hahha

93 comments:

Masy said...

1st!

hahaha mana adiah - sepasang nomo phone?! muahahahahah~

Unknown said...

tak cakap salah, cakap pun salah.

yang penting salah. sekian ;)

Unknown said...

Ha ha ha ha ha ha ha...geli ati aku baca n3 ni... ha ha ha ha ha ha ha ha ha...

sha said...

apa ni kutuk pompuan. babap kang baru tahu.

Sue said...

kesimpulan:

13may baru kena banyak cakap oleh pompuan tu sebab buat entri ni....nak lepas kan geram.

ellyWong said...

mcm takde kesimpulan jerrr.. :P

Anonymous said...

hang ni dah kawin ka belum?

Kemat said...

lelaki pun pelik gak..kadang2 suka pompuan tu cakap banyak..sepi sunyi katanya kalau pompuan diam..tapi kalau pompuan cakap lebih cikit, langsung dilabelkan mulut murai..x reti nak senyap ckit..hahha

Ayaq said...

Kesimpulannya:

Perempuan memang best. Lelaki takkan boleh berfungsi dengan sempurna kalau tak ada perempuan dalam hidup mereka.

Sekian timaseh.

p/s: Jgn harap aku nak bg number aku!

Anonymous said...

ahhaahaha...
yg last statement tu.. saye sgt2 sokong la incik..kehkehkeh..

Ely said...

sapa yang banyak ckp nih sekarang? hehehe...

Achik_Sufi said...

antara pompuan ngan laki siapa paling banyak cakap...?

mestilah 13may yang paling banyak cakap...apa da...!!!

LadyTiz said...

hahaha...
bercakap itu satu kemestian...

tambah:

pempuan tak cakap banyak bila org duk mengata dia tapi dia akan cakap banyak bila mengata orang...

JamOren said...
This comment has been removed by the author.
JamOren said...

apa pun, pempuan memang banyak cakap kan...
hahaha...

DeeN said...

Banyak plak cakap si May nih. Takmo cakap banyak-banyak. Malam nih PERLIS mesti Ligan KEDAH!

HAKHAKHAKHAKAHAKAHKAHAHAAHKHAA!!! Erk!!

DeeN said...

Lagu ini dituju khas kepada May. Nyanyi SEKUAT HATI!!!

Perlis Singa Utara
Menjadi gelaran
Perlis Singa Utara
Kibarkan bendera

ghempoh ghempoh
ligan sunggoh sunggoh x letih sunggoh

Perlis perlis perlis buat boleh
sapa kata tak boleh
depa kata tak boleh
lawan kata tak boleh
perlis buat boleh

HAHAHAHAHAHAK!!!

DeeN said...

Oklah, oklah. Aku kasi gak serangkap lagu kat hang. Jgn sakit jantung tau!! ;)

Kedah kedah pantang kalah
Walau sakit jatuh dan rebah
bangun lantas segera gagah
bujur lalu melintang padah

KESKESKEKSKESKEKSSSSKESSS!!! :)

kakLuna said...

kesimpulannya :

less talk more action!

TedungS said...

fuh...

ni en3 gali lubang tanam diri sindri ni

tintaHati said...

Cehhh penat ja aku banyak ckp tadi, sekali line putus abis semua komen aku! hampess...jadi aku pun jadi malas nak cakap byk! penat wooo banyak ckp ni..

Kaklong Syikin said...

salam,

err..org lelaki tak banyak cakap ke?

Sastri said...

conclusionnya, perempuan sebenarnya tak byk ckp... byk ckp tu bila perlu jer... LOL...

blackpurple @ jowopinter said...

Perempuan yang tak banyak cakap itu samada perempuan bisu atau gagap...!

Unknown said...

saya tak byk cakap kalau tak kenal orang...kalau dah kenal, maka saya akan bercakap tanpa henti dengan melakukan marathon selama 3 hari 3 malam....

p/s: ayat di atas hanyalah rekaan semata2..jgn percaya...huhuhu

me3n said...

aku bace blog neh mesti tak banyak cakap hehe. tapi aku lelaki! ;p.

Anonymous said...

maka kurangkan kontroversi, tingkatkan prestasi. ahaha.

NAzzXXra said...

biler pompuan cakap..

laki soh pompuan diam..

biler pompuan diam..

laki soh pompuan cakap..

kesimpulannya:
er..aku tak reti buat kesimpulan..

zwitterion said...

kerja sy memang kena banyak cakap..mana bleh budak2 yg banyak cakap..haha

akirasuri said...

he he he.
tersengeh dok baca entri ni.
erk! orang lelaki tak banyak cakap ke? apsal semua lelaki yang saya kenal banyak cakap ek. he he he.

jaga diri!
salam.

Anonymous said...

Saya tengah menunggu seseorang untuk cakap sesuatu tika ini.

Tapi..apasal tak ckp pape lg nie....ckp la ckp la..seksa tau menunggu.

Yang pasti seseorang itu adalah lelaki. ehehe. Patutlah, memang tak banyak cakap la lelaki ni.

banggugar said...

salam,

cakap yang banyak tu senaman utk mulut..

betul tak puan2 semua..

aku teka jelah..
(",)

ZABS said...

Perempuan memang sudah dianugerahkan kepakaran untuk mendidik. Jadi kenalah cakap banyak-banyak, May.

RATNA RAHIM said...

ponpuan cakap banyak sebab die care tuh...positif positif

leeds said...

biaselaaa..

nama pun pempuan

Anonymous said...

"Pompuan memang tak banyak cakap bila dapat tau pasangannya ada pompuan lain. Kalau buleh, dia nak bunuh ajer terus…buang masa ajer kan dok cakap banyak banyak."
************************************
...tak cayalah!!sebaliknya dia akan cakap banyak2 sampai you minta maaf betul2..

..tapi akan diam bila say good bye to u!!

Anonymous said...

UIH... YG LAST TU GANAS WEH....

13may said...

masy: huiii...laju betoi komen...err...phone masuk ayaq la...hahha

cikKema: biar jgn salah cakap...nanti kantoi...hahha

OD: hahha...gelak byk2 takpa...hehhe

sha: hahha...peace!

Minah: aik??? Magic sungguh...camna buleh tau nih...hahha

ellyWong: err...takpe...senyum simpul pun dah memadai...hahha

babe: ;)

kemat: hehhe...saya paham:D

ayaqmasak: setuju setuju....mana number phone??? hahha

ezu: oh! rupanya anda sedang berkira kira untuk bunuh seseorang...hahha hahha

ely: adehhh...hahha hahha

achikSufi: hahha...hahha...lepas geram dude!

tyrexia: cakap jgn belit belit okeh! hahha

comment deleted: line clear!

jamOren: hehhe...

NorDeen: err...tahun depan cuba lagi :p

NorDeen lagi: err...tahun depan cuba lagi sekali yea :p

NorDeen lagi sekali: hehhe...dah sakit tekak dok nyanyi lagu tu hari tuh....hahha hahha

Luna: tapi jgn eksen sgt...hahha

tedungS: hehhe...tapi lepas tanam pun boleh keluar semula...jgn bimbang...hahha

TintaHati: hehhe...betoi gak...buleh semput kalo dok ckp byk nih...hahha

kakLong: salam kembali...org lelaki cakap selalunya bersembur air liur semua...Opppsss!!! hahha

sastri: hehhe...pastu payah nak stop...hahha hahha hahha

BPurple: hahha...hahha

AzahComel: iyaa...aku percaya...jgn bimbang...hahha hahha

ad3ck: oh! rupanya hang ni lelaki...hahha hahha

selma: chewahhhh!!!! hahha

nazzXXra: kasi pelempang ajer kat laki tuh...hahha

zwitt: hahha...paham cikgu!!!

akira: salam kembali...laki selalu byk cakap sebab ada makna...hehhe ;)

eyes: hehhe...tu laki saja nak saiko ajer tuh...hahha

bangGugar: nanti buleh tergeliat tau mulut tuh...hahha

zabs: hehhe...betoi betoi:D

cikBawang: tapi kesian...sebeab selalunya laki buat tak peduli pun...hahha

Leeds: hehhe...*kenyit mata sekali*

NSyah: wow! hebat la pompuan tuh...:)

Esampah: hehhe...la ni ramai org mcm nak bunuh aku ajer...hahha hahha

adliazaddin said...

huh :D uhuhuhu takut hehehe

DeeN said...

HAHAHAHAHAHA ... bab nih aku tak nak cakap banyak. sebab aku dah cakap banyak-banyak hari tuh. Er.. Kedah tuh pakai bomoh siam ker? Hik hik hik .. ;P

Takpa, takpa, cuba lagi dalam piala yg lain setiap musim. Toksah cakap banyak-banyak. ha ha ha ..

Anonymous said...

* Pompuan memang tak banyak cakap bila pasangannya tak mampu memenuhi permintaannya, tapi mereka akan bercakap banyak banyak bila asyik asyik dok kena patuh serta penuhi permintaan pasangannya. Hahha…

* Pompuan memang tak banyak cakap bila dapat tau pasangannya ada pompuan lain. Kalau buleh, dia nak bunuh ajer terus…buang masa ajer kan dok cakap banyak banyak. Huh!


aku paling suka part yang ni.. buat apa cakap banyak.. kalau asyik minta je jawapnya bye bye le..

ye ye aku pernah terfikir nak bunuh je. lagipun buat apa cakap banyak, habiskan air liur je.. kalau nak marahkan pompuan tu pun tak guna, elok bunuh je bf tu.. i wish i can.. hehehehehe..


- darling -

Yours Truly ... XOXO said...

kalau pompuan tak byk cakap sunyi dunia nih tau... ;P

Anonymous said...

kalau macam nie, takut lah nak bercakap sbb tak cakap salah, cakap pun salah :<

13may said...

lesbian: rileks...aku ada..hahha :D

NorDeen: hahha....tau takpa...hahha hahha:P

anon yg bernama darling: takyah la bunuh...santau cukup la...hahha hahha

Xoxo: iya...betoi...tapi dunia boleh huru hara gak tau...hahha hahha...peace! :P

aarin: jgn takut...janji jgn salah cakap...hahha hahha

kyora said...

perempuan banyak cakap dalam hati ok!! errghhh!!!!!!!!

Ungku Nor said...

pompuan hang macam tu kot!
hehehe

Darling said...

santau tu nak cari bomoh lak.. bunuh boleh buat sendiri je.. geez.. kejam dan ganas betul aku ni... hehehe

13may said...

kyora: betoi...simpan byk2..pastu meletup...hahha..jenuh..:D

akak: akak maksudkan yang mana satu nih??? hahha hahha :P

darling: hehhe...aku setuju sgt2! hahha

RaFFLeSiA MeRaH said...

wekekekeke...aku lak suka berckp bila aku rasa aku nak berckp....wakakakaka....

iEn said...

"Pompuan memang tak banyak cakap bila dapat tau pasangannya ada pompuan lain. Kalau buleh, dia nak bunuh ajer terus…buang masa ajer kan dok cakap banyak banyak. Huh!"

Yang tu betul.. meh aku bunuh ko dulu wakakakak!

che'fara said...

kenalah cakap banyak.kalau tak bukan perempuan namanya.

tau dak?


*emo neh

Suraya said...

ceh. cam tau jek isi hati pompuan.... :P

iEn said...

nombor yg anda dail boleh tahan sibuknye ngeh2

Anonymous said...

aha.. aku yang nombor dua.. tapi bile kena marah aku senyap.. bile aku marah pun aku senyap membatu.. huahuahua time ni yang akan menggila ngan perangai aku.. heheh

so'od said...

susah nak cari yg x byk cakap..
sepanjang2 karier aku sbg seorg lelaki yg mencari pasangan hidup, semuanya murai-murai belaka..
abih camno?

*nak cari gades bisu*

Anonymous said...

Cakap banyak-banyak pun bagus juga sbb ianya dapat mengurangkan tension :)

aria ayumi said...

yang pastinya sy bukan jenis yg byk cakap.. harap maklum... huhu

Mimiamilia said...

aku..tak banyak cakap bila tgk..ramai dah org cakap2 kat atas....

Azer Mantessa said...

bila pompuan tak byk cakap ... tu maknanya depa byk cakap cuma kita tak dgrk apa depa cakap... tu yg aku takut tu ... erks ... yikes

13may said...

RMerah: hahha...ni mesti suka cakap sorang sorang nih...hahha

ien: mak aiii.....kesian la kat depa depa...hahha hahha

cheFara: hehhe...ngah! bila nak datang penang nih??? ;)

miss easydent: hehhe...*wink wink*

ien: oh! patut la...hahha

qasieh: wah! bunyi cam memberontak ajer...hahha

sood: hehhe...patutnya hang kena jadi murai jantan...baru buleh ngam! hahha

indahsakura: hehhe....mari kita membebel! hahha hahha

aria: oh! bagus la camtu;)

mimi: hehhe...tu ketaq lutut...hahha

azer: hahha...welcome back bro!

Intan and The Boys said...

aku memang tak banyak cakap..

tapi akan banyak bercakap apabila happy sahaja.

khairyn said...

-_-

chiku the chucuru said...

ada pempuan pemdiam. ada pempuan byk ckp. ada pempuan byk ckp giler sampai tak larat nak layan. ada kawan aku tu ckp byk giler. aku dah letih nk bercakap. dia leh bercakap lg dan lagi. adeii...

DeeN said...

Diam! Diam! Diam! Apo cakap banyak sangat May neh..!! Hak hak hak ;p

Mummy Rizq said...

ada satu teka teki tok ko.. bila kah masanya pompuan banyak cakap bila tenagh buat tapi tak bercakap terus bila lepas buat?? haa.. jawab.. jawab...

Mardihah said...

uhuk3...

entri melegakan kepala...
"wanita hiasan dunia..seindah hiasan hanyalah wanita solehah"

Anonymous said...

eleh menang penaltyyyy :P

DiaHarris said...

saya tak cakap banyak biler marah, cumer saya banyak menaip jer untuk melepaskan marah... boleh terima tak??

Angel Eyes said...

Kesimpulannya:

Carilah pasangan yg bisu, dan pekak. Senang citer. So tak byk cakap and takde nak gaduh2.

Eh, you pun byk cakap la ok!

13may said...

kurekure: oh! tu dah over excited sgt dah tuh...hahha

khairynn: ;) hahha...

fiezafadilla: hehhe...sumbat mulut dia big Mac...mesti dia akan diam...hahha

NorDeen: hang kena terima hakikat....hangpa dah tak larat nak ligan dah...hahha hahha :P

mummy: buat apa hah??? aisehh....*garu kepala*

qudwah: nasib bukan sakit kepala :)

jaja: hahha...janji champion...tapi piala liga cam nak dapat kat hangpa saja....hmmm...melepasss...

diaHarris: okeh...tapi masa taip tuh dok cakap cakap tak??? hahha :P

angel: hahha...I byk cakap gak ker??? camna buleh tak perasan nih...hahha :P

bluecherry @ fai said...

salah seorang yang banyak cakap tapi bukan perempuan.. tak de orang lain mesti hang laa... he he.

Unknown said...

weh 13! dh brapa lama hang dok skodeng org pompuan ni ek. next n3 wat pasal'x byk cakap version org lelaki plak' kami y pompuan nk tau gak nih he he

izinni said...

apa pun .. lelaki tak buleh hidup tanpa seorang perempuan :D

arianna adrizal said...

"Pompuan memang tak banyak cakap bila pasangan mereka asyik sibuk ngan urusan keja," <--- kalau asik kejex40.. bukan takat pompuan, budak kecik (lelaki&pmpuan) pun pandai ckp tau!

flush said...

ye ke? "pmpuan akan berckp dulu baru berfikir".. selalnya kalo mak/kkk/adik/gfren tgh marah2, aku selalu teringat ayat ni.. so aku akan automatik jd cool (ye la sgt.. hehe)..

achik said...

err aku rasa aku pendiam.. aku byk ckp ngan org2 tertentu dan pd masa tertentu.. ;p


oit2.. ko ni byk cakap tak???

Anonymous said...

aku tak akan banyak cakap kalau hang ikut je apa aku cakap. so, bila aku cakap, "may buhsuk tak mandi!" maka hang pun kena lah berkata, "ye saya setuju" sambil buat muka kena pukau.


not bad kan aku? ahahaha :p

Unikversiti said...

Izinni : Bukan semua laki x bole hidup tanpa pompuan, ada jugak spesies laki yg x ble hidup tanpa laki, paham2 je la yerr ;)

Apa2 pn terima je la wahai kaum Hawa, betul belaka apa yg 13May cakap tu, kes close!!!

Nak bukak kes semula kena bayor!! Bayor ikut e-gold buleh, Paypal pn buleh. Utk pertanyaan lanjut sila ke dail no handphone anda sndr , tq

Best Regards
:)

MakcikMuda said...

lelaki..

kalau pompuan ckp,suh diam.

lau pompuan diam,suh ckp.

huh !

13may said...

blueCeri: hahha hahha...no komen:D

HaloG: hehhe...insyaALLAH...akan diusahakan...ngeh ngeh ngeh ;P

izinni: hehhe...no komen:)

anne: kah kah kah....adesss!!! lawak sungguh:D

flush: hehhe...aku setuju!

achik: jom kita sembang2 dalam tepon...kasi la number phone hang ;)

aniwrad: tak mandi pun ada org sayang tau! hahha hahha

forumer: hahha....hahha :D

SiBintang: tahniah! anda dah semakin memahami lelaki :))

AiRynnz said...

kesimpulanye, diam2 perempuan tetap ader isinya ;P

Noushy Syah said...

Cayalah May!!..layan...

ILynn Virgobiru said...

betol fakta ini semua....
tp rsnye pompuan akan jd lebih ekstrem dr yg dinyatakan
hehehehe

Dani neh said...

heheh... nih semua-semua nih ko cipta sendiri atas dasar pengalaman ke bro.. hahak

13may said...

airynnz: hehhe...setuju sgt sgt..hahha hahha

NSyah: hahha hahha

ilynn: hehhe...aku tak nafikan...:D

daniNeh: errr...no komen! ahaks :P

Aku Bukan Bidadari said...

ceh!

13may said...

bidadari: heh!

ween said...

eh eh ye ke?

- G O R O - said...

Kejadian Allah itu dicipta untuk saling melengkapi satu sama lain..

Salam Dunia buat 13may...

13may said...

ween: ntah...hang rasa??? hahha

goro: hehhe...salam salam:)

Bunga Rampai said...

Setahu sayalah, pompuan yang tak banyak cakap ni cuma yang gigi rongak atau tak berus gigi ...

Hehehe ...

Salam :)

sHiBi said...

asyik terkene jek rase..siot ah~

13may said...

BRampai: kalau cakap pun mesti cover cover mulut...hahha. Salam kembali;)

syafa: hehhe ;)

Related Posts with Thumbnails
 
Designer: Douglas Bowman | Di ubahsuai oleh: 13may