Wednesday, September 12, 2007

109: Ini tidak adil!

1) Apabila pompuan berpakaian cantik dan seksi, pompuan tu mahu kelihatan mengancam di mata teman lelakinya. Tetapi bila teman lelakinya berpakaian kemas dan segak, secara otomatik pompuan tu rasa terancam. Takut takut pompuan lain terpikat ngan teman lelakinya. Ini adalah sebab mengapa pompuan kadang kadang tak peduli jika teman lelakinya berpakaian selekeh. Ini tidak adil!

2) Apabila pompuan berjalan di khalayak ramai, dia akan memastikan dirinya sentiasa dalam berkeadaan baik samada dari segi solekan muka, pakaian atau lenggang lenggoknya. Ini kerana dia sentiasa mahu kelihatan mengancam walau dalam apa jua situasi pun. Tetapi apabila lelaki cuba berlagak macho di khalayak ramai, lelaki tersebut dikatakan cuba menarik perhatian orang terutamanya pompuan...atau lebih tepat lagi..cuba nak menggatal. Ini adalah antara sebab mengapa pompuan tak suka teman lelakinya berlebih lebih semasa di khalayak ramai. Ini tidak adil!

3) Apabila pompuan bersiap lawa lawa untuk pergi ke majlis keramaian, mereka menyatakan mereka perlu kelihatan mengancam kerana majlis tersebut hanya berlangsung sekali sekala. Tapi apabila lelaki bersiap lawa lawa untuk pergi ke majlis keramaian, pompuan akan berasa terancam kerana beranggapan mesti lelaki tersebut ada rancangan lain selepas majlis tersebut. Ini adalah sebab mengapa pompuan hendak berjumpa ngan teman lelakinya sebaik saja majlis itu berakhir dengan seberapa segera yang mungkin. Padahal, lelaki pun nak merasa segak jugak untuk sekali sekala. Ini tidak adil!

4) Apabila pompuan perlu hadir ke majlis perjumpaan kawan kawan lama (sekolah, universiti atau sebagainya), mereka bersolek dan berhias secantik mungkin kerana selepas beberapa tahun tak berjumpa, sudah tentu mereka mahu kawan kawan mereka melihat mereka sentiasa mengancam. Tetapi apabila lelaki pakai segak segak untuk pergi ke majlis perjumpaan seumpama itu, pompuan akan berasa terancam. Ini adalah kerana beranggapan lelaki tu mesti hendak berjumpa dengan teman wanita zaman sekolahnya dulu. Sebab tu pompuan nak ikut teman lelakinya jika ada majlis perjumpaan seumpama itu. Ini tidak adil!

5) Apabila pompuan kelihatan mengancam, mereka amat suka jika orang ramai memuji mereka dan berasa bangga apabila orang ramai bertanya itu ini bagaimana pompuan tu kekal mengancam. Teman lelakinya hanya tersenyum bangga kerana ada teman wanita sebegitu rupa. Tapi apabila lelaki kelihatan mengancam, makin lama teman wanitanya berasa makin terancam. Maklum la, lelaki ni makin mengancam makin menjadi. Oleh yang demikian, pompuan tu akan cuba memastikan lelaki itu kelihatan mengancam ala ala kadar saja. Ini tidak adil!

Kesimpulan:
Hmmmm.......hmmm....hmmmm....


Selamat Berpuasa !

95 comments:

Mawar said...
This comment has been removed by the author.
13may said...

comment deleted: oh hi! 13may kim salam :D

Sunan_Jati said...

hi awai nya mkan nampak...
buat jamuan apa nih
:P

Mawar said...

hah???!!!
no 1 hari ni?sungguh mengancam kedudukan ini...

may,
aku tak kesah je bf aku jenis yg kemas segak megak bergaya...tp aku tak mo ber-bf-kan lelaki yg ensem melampau...hehhehe...
may, ko ensem melampau tak?kuang3

Mawar said...

uih...dah jatuh no3?
wsalam...td tu typo la...aku delete la...
terus tak jd no1 dah...

inna hayati said...

ehem...ehem...org pertama nak bagi komen atas kenyataan en.may yang SANGAT TIDAK ADIL!!!
pertama, saya tak kesah kalau bf saya kemas n segak sebab tak best la nak jalan ngan orang selekeh ni...nanti org kata bf saya 'drug addict' plak.adil ape...
dua, memang la perempuan kne cantik sentiasa, kalau tak nanti en.may gak yang malu bawak gf selekeh n tak tau melawa.adil ape...
tiga, bila pegi majlis2 tertentu semua perempuan pon berpakaian cantik supaya en.may tak kne kutuk,adil ape...
empat, kalau tak berpakaian cantek n kemas sape yang malu? en. may jugak yang malu kan? dari zaman sekolah sampai da tue pon tak reti melawa lagi...sape yang malu? en.may jugak...kan adil tu...
lima, sape yang tak bangga kne puji, bohongla kalau sikit pon tak rasa macam tu. en.may pon tumpang sekaki rasa bangga kan...sangatlah adil kan tu...
kesimpulan, perempuan memang dijadikan untuk cantik luar dan dalam untuk membahagiakan mata dan hati en.may...betul tak en.may? kalau x cantek, en.may mesti taknak wat isteri kan?kan?kan? tengok, semuanya perempuan buat untuk en. may...kan adil tu....
*en.may tak rase ke lelaki yang terover melawa tu ade something yg x kne?? 'aumw' ke en.may ni???!!!

inna hayati said...

aloh bukan no 1 ke? tadi takde lagi komen..takpelah...no 6 pon ok gak...

HAnA-Ni-Mo-Nai said...

ekekekek..watashi tak kisah n berapa..janji kt hati BAKAL BF or hasben watashi nnt..watashi totap nombo satu..hooo..emo..emo..
watashi tak kisah camne..asalkan sodap mato memandang dan juga berbau wangiiiiiii...ahahaha..amenda yg watashi merepek nih...

may,mana satu ko dlm pic ni???

13may said...

sunan: hehhe...makan awai kenyang awai :P

mawar: errr...aku biasa biasa ajer *jelir lidah*

mawar lagi: oh! takpa...bila nak pass number phone hang kat aku ??? ;P

innaHayati: errr...camna nak jawab nih *garu kepala*

innaHayati lgi: hehhe...selamat berpuasa ;)

Hana watashi: bila dah sayang...kentut pun bau wangi tau! hahha hahha :P

[b]y [y]oung [l]ady said...

mstila nk cntik.kang selekeh lari plak.
kalau bf smart semacam, cm x kne lak.
kne check blik tang '2'
sama jenis ke x
ahax
=D

sedang elok je r.
xya nk melebih2.
wt org len nyampah je bile tgk

Mak Su said...

huh?? ni yg buat mak su rasa terancam ni, selamat berpuasa ek.

nUr@dDeEn said...

Tak adil? Kat mana yang tak adilnya? Ada hikmah tuh. Ye lah, dapat mengelakkan kaum lelaki nih dari dapat dosa percuma, riak! Hak hak hak hak hak hak ...!

Selamat berpuasa! Aku baru nak ajak ko pi makan tengahari minggu depan. Kansel ah.. wakakakaa.. ;)

shahril aley said...

maksudnya hang tergolong dalam spesis lelaki terancam kerana terlalu mengancam sampai awek ko mengancam akan diri ko disebabkan perempuan lain telah diancam oleh keancaman ko yang tak dapat ditandingi awek ko jua. aku pun tak paham ape aku tulis ni :)

RedWGG said...

uishhh...adil lah tuh!!!

slmt berposa sok encikk...

Ungku Nor said...

Bising la!

Mengancam salah.
Tak mengancam karang, kitaorg kena ancam dengan korang pulak=>
jadik alasan nak bukak cawangan baru.

Hang memang bising.
KECOH.

iEn said...

dua2 pon sama.. takut dingorat jek.. pendek citer pakai lah selekeh kekeeke :D

Masy said...

hehe dulu masa ade bopren, aku pakai cantek ke tak ke dia x kisah, tp klu ade laki len dok usha² kang br dia bertindak - tapi dia x marah aku pong. nak wat camne, bkn salah aku klu aku lawa kan bwahahahaha

tp dia klu selekeh pon ensem gak, adeh adeh. dan aku xleh nk marah gak, bkn salah dia klu dia ensem bwahahahahh

*dulu laaa abg may² hihi

Titicaca said...
This comment has been removed by the author.
Titicaca said...

aku cantek, laki aku mengancam...jadik tak terancam la kitaorang..hahha(*icon gelak guling2)

adil ke? adiiiiiiiiiilllll...

DiaHarris said...

SELAMAT BERPUASA ABANG 13MAY...

;P

BILER KITA NAK BERBUKA PUASA BERSAMA2 BANG.. EHEHEEMMM.....

*kenyit mata*

*lelaki mana blh bagi chance sket, mulalar nak menggatal! mmg dasar lelaki!

pompuan lain lar citer... harus OK!

lalalaaa....

Yatie said...

yg pasal ancam terancam tuh, saya tidak termasuk dalam mana2 kategori ye .. not valid for me and my hubby:)

apa2 pun, salam ramadhan utk encik 13may... selamat berpuasa dan semoga kita sama2 dpt menambahkan ibadah di bulan mulia ini. maaf juga dipinta jika ada kesalahan or kesalahan yg dibuat sepanjang persahabatan di alam maya ini. Amin.

achik said...

ini tidak adil!!!! *baca cam cite tiga badul* ;p

selamat berpuasa la ek.. jgn lupa pos kad raya.. pecah kaca pecah gelas, sudah baca harap balas.. hahahaha ;D

ps: aku x tau nak komen apa sebenarnya..

.:HalogAmora:. said...

yang sebenaqnya brader baju putih belang yg tgh makan tu yang rasa terancam...hehe

13may, kalau pi majlis kahwin/kenduri aku akan pasti kan suami aku segak...mana bleh selekeh2..nnt org kata bini x pandai jaga pakaian suami.... malu woo

azeel said...

perempuan memang tidak adil noktah

Danisha said...

Naper oari tu panggil May masa kat Bukit Jalil tapi May tak sahut pun? Geram nih.....

Mana ada. Kalau kita nak melawa si dia pun kena melawa gak.

Dan kalu kita selekeh jer ari tu, dia kena lagi selekeh....eheheheh

Azer Mantessa said...

selamat berpuasa :-)

wan said...

Ni salah laa.. tak sama.. Uih

Selamat berpuasa, beribadah yek May. Duit raya utk anak2 kita siapkan awal2, pos dgn kad raya pun boleh.

Hek Hek

haziQah said...

kesimpulan nye..ppuan mmg kurg rasa slamat sokmo..haha

Cik Seri said...

tibe-tibe rs cam terketuk batang hidung sendiri bile baca post nih...sakit wooooo!!!
contoh dialog
** nak gosok baju beria sgt wat ape? saje la tuh nak ngorat..
** alaaa..tak payah la kasut kilat sgt...pakai selipar jer..ehhh..mana pegi kasut yg org baru beli tuh..org beli semata-mata nk gi kenduri ni tau!!

sakit batang hidung ku!!!

Yours Truly ... XOXO said...

eiii ade ke pompuan suke jln dgn pakwe selekeh?? eishh eisshhhh

p/s: kite same ke? thehehe sume org de problem masing... jgn tertipu dgn seukir senyuman di bibir... ;P

Taiko said...

Selamat berpuasa. Semoga Ramadhan tahun ini penuh berkah. AMin.

p/s: Tak adil la jugak sebab pompuan dapat cuti puasa seminggu. he he he

jaja said...

yep samat berpose =)

~~~***aZaHygCoMeL***~~~ said...

tak adil ker? bukan adil ker? ker tak adil? ker adil? selamat berpuasa encik may! ape kata encik may kurangkan mengumpat kaum perempuan ketika berpuasa nanti? hahaha

Ayaq masak said...

Ala ngaku je la hampa mmg berniat camtu kan? KAN!!

eSampah said...

ahaha.. aku tau.. baju putih belang tu mesti hang...
hang memang Mat Belang..

p.e.e.p.a said...

spesis2 trancam nih mmg xperlu n xpatot mngancam2 sgt..bhaya..satu ancaman! =P

nanonano said...

"Tetapi apabila lelaki cuba berlagak macho di khalayak ramai, lelaki tersebut dikatakan cuba menarik perhatian orang terutamanya pompuan...atau lebih tepat lagi..cuba nak menggatal...."

ya! sy sokong!
incik may mmg berpewatakan cmtu..

lalallalalalaaaa~
:p

aku said...

gamabr tu x adil..sbb yg ade lelaki je..mane perempuan?

AiRynnz said...

org lelaki kene la mengalah pada org pompuan barulah ADIL!!! ;p

p/s: makan x ajak pun ek?

Si B*ntang said...

kehkeh !

amatlah tidak adil bagi pengadil lelaki utk mengadili kaum perempuan.

lalallalallala~

hang makan x ajak cheq pon :(

cantek gelang !

kahkah!

alissara78 said...

aku sentiasa selekeh tak kira pada keadaan sekali pun..pasal aku tak reti nak melawa...
dan aku tak kesah lar kalo pasangan aku selekeh..supaya padan lar ngan roper aku yg tak mengancam nie..
tapi yg pelik nye..walaupun aku nie serabai tahap tenok..soklan paling besh orang akan tanya aku..
'camner ko menten badan?'
miakakakakakaka...riak jap...
anyway...pompuan biasa lar nak mengancam...
tapi kalo lelaki nak kelihatan mengancam...pelik aih..cam buang tebiat jer...
mmg TAK ADIL kalo lelaki tetiber mengancam..
mengugat ketenteraman mata ku!
pasal aku sker tgk lelaki yg mengancam!
hihihihihi

kawaii_desu said...

sangat tidak adil kerana hanya lelaki yg boley kawin lebey dr satu kuang kuang kuang.....

bukankah pakwe akan turut berbangga kalau makwe tu tersangat lawa kan kan kan...

dan sapa kata makwe suka pakwe dia selebet and selekeh hahahaahah???

jeketbiru said...

selamat ari jadikkk!...
eh...selamat berposa...hikhikhik

Lepas bukak posa, terawikh jangan lopa, al-quran selalu di baca :)
(dah macam pantun 2 kerat la plak...hahaha)

Nunn said...

no komen...tapi tang makan tu aku nak tanya kat mana tu

zwitterion said...

May ni terancam ke mengancam?..hehe
haihh..hari ni org posa dah..jgn dok buh gambaq makan2 tu...:D

©Opah De said...

Awatnya? Kena kat dia kaaaa? Huhu...

D said...

bila pompuan TAK kelihatan mengancam bila bersama lelaki, tu apa pulak cerita???

Selamat Berpesta Ibadah... Bila orang pompuan 'cuti' puasa, orang lelaki rasa tension; tapi bila orang pompuan tergesa nak mengganti posa, orang lelaki kata: 'inilah nikmat jadi lelaki...' Betul tak?

amyz! said...

haha. Selamat Berpuasa.. :-)

ad3ck said...

selamat berpuasa!

13may said...

byl: hehhe....tang'2' tu hapa??? hahha hahha

maksu: ishhh...maksu mengancam apa...hahha

NorDeen: cesss....lepas raya aku pi makan nasik kat umah hang...bak mai alamat umah...nanti aku tembak pi sana :D

aley: thehehehehe.....apa yg hang dok merepek nih??? tak paham aku...hahha hahah

RedWGG: iyea la iyea la....selamat posa cik RedWGG :)

akak ungku: hehhe...akak, nanti buat kek lapis naa...cicah ngan nescafe...peehhhh!!! layan betoi :D

iEn: hehhe...pheewwwiittt!!! *ngorat iEn*

masy: hehhe....cinta tu buta dan tadak bau...hehhe :P

comment deleted: oh hi! 13may kim salam :D

titicaca: hehhe...pandai betoi hang :D

diaHarris: hehhe...selamat berpuasa beb! ;)

yatie: hehhe...selamat berpuasa dari 13may jugak :)

achik: okeh...kasi alamat berserta number tepon sekali yea ;)

HaloG: hahha hahha....tapi hang lagi mesti bergaya dari laki hang kan??? hahha hahha

azeel: hahha...aku tak cakap apa2 haa...hahha hahha

danisha: hehhe...tu la...kalau kasi number phone kan senang...meh la cepat phone number tuh...hahha hahha...ayat ayat ;)

azer: sama sama bos :)

wan: hehhe...err...anak berapa org arr??? nak kira budget...hahha hahha

haziqah: hehhe....pheeeewwwiiittt!!!

cikSeri: hehhe...rileks rileks... :D

Xoxo: hehhe...senyum tak semestinya senang hati :)

taiko: Amin....errr...posa tak hari nih??? hahha

jaja: selamat selamat...pagi ni geng Kedah sampai airport Penang...depa ajak aku pi sambut...tapi takleh la...aku kena keja :D

azah: baik cik azahh....nanti jgn lupa pos kad raya tau! ;)

ayaqmasak: eh! mana ada....hahha hahha...bila nak ajak aku pi buka posa kat umah hang nih??? hahha hahha

eSampah: hehhe hehhe :D

peepa: hehhe...selamat berpuasa :)

NanoNano: hoh! ini tidal adill!!! hahha hahha :P

aku: pompuan kena sorok...hehhe :D

airynnz: oh! sori...nanti 13may pi makan nasik kat umah Rynn...kasi la alamat...number tepon sekali tau!

siBintang: weeeiii...sumpit aku mana??? hahha

alissara78: hehhe...aku pun mengancam gak...caya tak??? hahha :P

kawaiiDesu: hehhe...abis...pakai smart pun komplen, pakai selekeh pun bising....nak buat camna??? hahha hahha

jeketbiru: hehhe...selamat untuk anda jugak :)

nunn: hehhe...makan2 kat cafe opis aku :)

zwitt: hehhe...sebenarnya di ancam :D

OpahDe: hehhe...tempias tempias ajer...hahha hahha

d: hehhe...bertuah jadi pompuan, beruntung jadik lelaki...selamat berpuasa :)

amyz: selamat selamat...hang posa dak hari nih??? hahha :P

ad3ck: selamat untuk hang jugak :)

kurekuredalamperahu said...

selamat berpuasa may. kalau aku ada gurau lebih2 kat ko tu, minta ampun ek.

eh, mana ada aku tak bagi ko pakai smart2..aku lagik suka hapa..

heeee....

kingbinjai said...

dude, selamat hari raya

jaja said...

oo depa br blk dr bali yek. sakannn

akirasuri said...

Selamat berpuasa!
maymay! nak duit raya :D

K i a H R o N g G e n G said...

dol ape case boh gambo org tgh makan.....uiissskkk DUGAAAANNNNNNN

Note: Lihat lah donia...NIE SUDAH TIDAK ADIL...(dimanakah pembelaan unutk org² berpuasa..wakahakah)

ah kim said...

Salam.

Ah May. Biarkan pelempuan telejun lengan labu-labunya! Hohoho!

Salam Ramadhan.

Telima kasih la ho!

drNO said...

adil??
tak adil??
selamat menunaikan ibadah puasa....

nUr@dDeEn said...

hak hak hak .. bak mai email hang kat aku, nanti aku kirim alamat kang hang. Tapi hang jangan tembak rumah aku pulak. Tragedi nanti hak hak hak hak ...!

Psstt.. nanti mai umah aku jangan lupa bawak hadiah sekali tau.. hak hak..!

13may said...

kurekure: suka???!! *kembang hidung*

king: selamat selamat...kena tunggu 29hari lagi :D

jaja: hehhe :)

akira: meh alamat umah :D

kiah: keh keh keh...bila nak jumpa aku nih???

ahKim: labu?? labu yg mana tu??? hahha hahha

drNo: hehhe...tima kasih doc :)

NorDeen: encik13may@gmail.com...hehhe...err...hang nak jamu aku makan apa nih??? hahha hahha

13may said...

eh! Deen..guna email ni la...encik13may@yahoo.com...

IndahSakura said...

Salam Ramadhan dan selamat menjalani ibadah puasa dan jangan lupa terawih

Leeds Al-Malique said...

selamat posa yer mei :)

Scarlett Julia said...

saya sama skali tak akan selekeh..tapi niat tuh mesti la baek..bukan semata2 utk menarik perhatian..

dan saya jugak tak suke bf selekeh..biar kemas dan sederhana

Sastri said...

erk... bulan posa nih, dia p buh plak gambaq mamam2... isk isk... :p

tak bersetuju laa pasal lelaki takleh pakai lawa dan segak sbb sas suka blackie kelihatan kacak dan segak apa... :p

orochi said...

hahaha.. sungguh tak adil.
ok, la. selamat berpuasa..

fiezafadilla said...

tapi semua lelaki suka tgk pempuan pakai cantik2, mekap lawa2. semua pempuan pn suka tgk laki kemas2, segak2 kot. cuma laki ni dia suka menggatal skit. sbb tu agaknya pempuan susah nak caya. kena goda skit dia cair... :P
oleh itu,marilah kita sama-sama lindungi haiwan2 terancam di dunia ini....

- G O R O - said...

Selamat menjalani Ibadah Puasa.

Semoga keberkatan Bulan yang mulia ini akan merahmati kehidupan kita.

p/s- Buat tambah dosa kering

skidg8 said...

best tau cantik2:)

selamat berpuasa:)

Asnor filza said...

aku suke je kalo orang yang aku suke melaram.. sebab aku in other hand, memang tak pandai melaram.. seponyeh gile.. haha

dah2 13may, aku bagi peluang kat ko, sempena bulan mulian ni, ko g la minta maaf ngan sume pompuan yang hati mereka dah ko lukakan.. aku cuma ingatkan aje.. kim salam kat bini ngan anak2 eh.. aku teka je ko dah kawin sebab mcm expert jeh hal laki pompuan ni.. k la, selamat berpuasa!!

p/s: aku harap ko dpt buat perbandingan Tanda2 orang berpuasa dan tak berpuasa bagi perempuan vs lelaki.. kalo ko rajinla.. jangan ckp aku paksa plak.. tapi ye la.. kalo boleh buatla.. ko kan kreatif.. lagi sekali, aku tak paksa tau..hehe

nanies said...

wheheh may...aku suka kalu lelaki tu kemas tapi jgn skema biar pun berambut panjang tapi mesti kemas..tapi bukan setakat kemas luaran malahan dalaman gak..kekek kalu tak tak lah sakit mata memandang, kalu ko carik awek pun takkanlah nak yg selekeh kot..kekkeek..

oleh sbb aku tak ada no ko maka aku hantar je sms kat sini..

Jika hati sejernih AIR, jgn biar ia KERUH,
Jika hati seputih AWAN, jgn biar ia MENDUNG,
Jika hati seindah BULAN hiasi ia dgn IMAN,

Selamat Menyambut Bulan Ramadhan..

Noushy Syah said...

Clean,smell good and smart, poise suitably according to time and place would always caught gals' attention..just don't play too hard dude!

p/s some guys even with normal turtle neck top with jeans and sandals pun menarik..unlike others that try so hard...

LaDySLeepLeSS said...

Masa lepas buka puasa pun kena kemas gak larr.. kemas meja.. ekekekke

miss_tree said...

Tak adil kan?
Tp itu lah the truth..
[at least it is lah for me..]
Lelaki xpe kalau selekeh pun..
;p

13may said...

indahsakura: salam untuk anda jugak :)

Leeds: Selamat untuk hang jugak :)

scarlettJulia: hmmm...ada org penah kata...bior selekeh, tapi duit banyak...hahha hahah :D

sastri: hehhe...kalau dah suka dan sayanmg...semua nampak manis dan segak :))

orochi: hehhe...hang memang penyokong setia aku la...hahha..selamat untuk hang jugak :D

fiezafadilla: haiwan ni bukan terancam...tapi di ancam :P

goro: selamat untuk saudara jugak :)

skidg8 selamat untuk anda jugak...jgn lupa kad raya untuk saya :)

asnorFilza: hehhe...seponyeh tu hapa???

nanies: hehhe...selamat untuk anda jugak...errr...kemas dalaman tu camna hah??? hahha :P

NSyah: hehhe...totally agree with u :)

ladysleepless: hehhe...selamat berpuasa cikgu!

missTree: hehhe...nanti jgn lupa pos kad raya kat 13may yea ;)

~qudwah_mardihah~ said...

selamat berpuasa 13may...

achummmmmm!

salam perpaduan...
TAKBIR!

Asnor filza said...

seponyeh tu bahasa lepeh.. (lipis). Maksudnya selekeh.. huhuhu

Pawana Malam.. said...

hi ...
slamat berpuase..hik2..sorry wish lmbt..hhehhe

k take care ek abg may..
bulan2 pose ni kene kurgkan sikit aktiviti meng"ayat"..hehhehehhe

bunga rampai said...

Salam Ramadhan 13may,

Moga ibadah lebih sempurna kali ini.

Lelaki yang kemas adalah lelaki yang terurus dirinya juga pendiriannya ;)

Ku Ina said...

adil ker tak adil ker... macho kena dgn lawa br sepadan.. selamat berpuasa.
kedah cuti ooo smbut ramadhan.. aku pun cuti gak.

RaFFLeSiA MeRaH said...

slmt berpuasa 13may...wawawa...ngadap makanan tu cam sekolah tadika jerr, cawan satu patern...hehehehe...

kakLuna said...

selekeh pun tak pa aih, janji semayang!

may..posa2 ni isap rokok brapa batang?

nUr@dDeEn said...

ha ha ok ok ... er.. dah dapat email aku tuh ker, May?
;D

gurL said...

tak kire..
adil gak..
kekeke

ninadewe said...

sy x setuju.
sy x suke lelaki selekeh.
sbb, i always try to look good (tentunya betul yg encik 13may katakan) tp xde la mengancam *laen je rsnye sebutan tu..heheh
sy suke if bf kelihatan segak.
boleh d banggakan klo sy ajak dia pg majlis or sekadar pegi bejalan2 kt shopping complex ke..

p/s. nk tumpang ayan kepala kt cni ;p

::QasiehFirdaus:: said...

ape lak ta adil.. ADIL la tuuu hahaa :P

"oh.. awak pun guna makcis! oh oh sila bagi email sy qasieh_nur@yahoo.com.. :P"

hahah

Achik_Sufi said...

salam,
camne achik nk kirim kad raya...alamat 13may x bagi..
sendla alamt, insyaallah sampai...

Sarah Mohd Shukor said...

Salam May,

klu sy, sy suka klu teman sy kemas n nampak dlm keadaan ready kt mane2 je. laki mcm ni la bru ada class :p so, kemas2kn diri anda may.

faridmw said...

salam...
selamat berpuasa...
sedapnya makan tu...

kawaii_desu said...

hapdet hapdet please
kita tekan dia pulak hehehe

13may said...

QudwahMardihah: selamat untuk anda jugak...errr..selsema ker??? hehhe ;)

asnorFilza: Lipis??? Pahang???

pawanaMalam: hehhe...selamat untuk anda jugak :)

BungaRampai: salam ramadhan untuk BRampai jugak...lelaki yg terurus dirinya adalah lelaki yg kemas ;)

Ku Ina: iyaa...betol betol kena padan :D

RMerah: hehhe...cawan cafe kompeni :D

Luna: hehhe...sahur 2 batang...lepas bukak posa + lepas terawih...ada kot 6-7 batang...sama gak mcm hari biasa :D

NorDeen: hehhe...dapat...tapi mana alamat umah??? alamat email ada la...hak hak hak (gelak style kamu)

gurl: iyea la iyea la :P

ninadewe: hehhe...so adil ke tak adil nih??? hehhe...welcome to LayanKepala :)

QasiehFirdaus: errr...bagi apa nih??? hehhe :P

achikSufi: hehhe...insyaAllah...achik balik Mesia ker tahun nih???

SarahMohdShukor: salam kembali...skrg tengah belajar iron baju...nak kelihatan kemas sikit bila pakai kemeja :D

faridMW: salam dan selamat untuk anda jugak :)

KawaiiDesu: nak kena hapdet gak ker??? bulan posa nih...tak elok tekan tekan...hahha hahha :P

sYaFa~ said...

banyak nyer mkn kamu2 neh...erm by the way..pompuan berhias2 pun dia tahu dia ade bf so dia xmenggatai..tapikan laki ni ade gf pun dok menggatai lagi..

kc said...

klu takde saper claim aku nak amek pinggan yg ada nasik dan lauk kat sebelah mamat yg pakai baju merah tu yek?

aku dah booking tau!

blackpurple @ jowopinter said...

Pergh! Masing-masing penuh pinggan...ha ha!

ween said...

hahhah, lawo mana leh sgt laki nak berdandan pon??

13may said...

syafa: errr...itu dasar lelaki...nak wat camna..hahha :D

kc: hehhe...itu nasi tambah tuh...hahha

BP: errrr...lepas geram! hahha

ween: hehhe...jgn pandang sebelah mata...hahha :P

Related Posts with Thumbnails
 
Designer: Douglas Bowman | Di ubahsuai oleh: 13may