Wednesday, January 03, 2007

Kontrol???

Tanpa kita sedari, tetiba saja kita kontrol hensem / cun apabila:

Ø Anda terpaksa berjalan melalui sekumpulan manusia yg berlawanan jantina
Ø Anda berselisih dengan seseorang yang anda minati
Ø Anda terpaksa bekerjasama dengan bos / rakan sekerja yang sempoi
Ø Anda hendak pergi berjumpa dengan bakal pak & mak mertua
Ø Anda di paksa untuk bergambar
Ø Anda nak start ’ayat’ – untuk lelaki
Ø Anda bersedia untuk di ’ayat’ – untuk pompuan
Ø Anda berada di majlis keramaian
Ø Anda secara tiba tiba menjadi perhatian orang ramai
Ø Anda hendak bertanya sesuatu dekat orang yang anda tak kenali
Ø Dan anda sememangnya perasan hensem / cun….

Errr…aku hensem tak???? hahahahahahha…….kontrol kontrol:D

70 comments:

Unknown said...

wah entri baruuuuuu!!!!!!!!
yeay aku yg 1st mengesan!
jeng jeng jengggggggg

kontrol? apa itu kontrol?
kontrol itu penting beb!!
hekhek sangat lah~!

Anonymous said...

saja tumpang lalu..
selamat thn baru..

Anonymous said...

aku tak pernah tengok muka ko,so aku tak bleh bagi jawapan.jawapan sementara yg sesuai maybe hangsyem.hehe.. Slmt Ari Raya AidilAdha n Tahun Baru.

kakLuna said...

aku sesuai kot jawab soklan ni ye 13may..hang ni kira hensem dari yang tak hensem dan tak hensem sket dari yang amat hensem..

hehehe..buat rapla kat sini,ok kot?

~comei~ said...

selamat hari raya aidiladha dan selamat thn abru 2007

(kontrol..kontrol..)

achik said...

cis awal2 tahun nak suruh org jek ko yea hehehehe... ( alamak lupa plak nak control cun ;p )

Pa'chik said...

kalau tak ensem macam mana nak kontrol weh?

Anonymous said...

Akan susah nak kontrol hensem apabila kita sedang menahan "sesuatu" yang nak keluar.

RaFFLeSiA MeRaH said...

eh...betul ape yg ko senaraikan tu, cam terkena batang idung aku jerr...apepun ko memang encem beb, sbb tu aku kata muka ko cam rosyam nor...muehehehe, perasannnnnnnn...

RaFFLeSiA MeRaH said...

eh...betul ape yg ko senaraikan tu, cam terkena batang idung aku jerr...apepun ko memang encem beb, sbb tu aku kata muka ko cam rosyam nor...muehehehe, perasannnnnnnn...

13may said...

lindosh: tahniah kerana berjaya mengesan 1st entri di tahun baru....jgn lupa kontrol:p

sleepless: azam tahun nih...nak jadik lagi hensem...hahha...

comment deleted: ???

Esamp: buleh buleh...sila jgn segan nak tumpang lalu....tadak tol punya:D

penyu: oh! aku dah mula perasan:p

luna: adalah amat TAK OK kalau hang dok mai buat qapla kat sini...hehhe....peace!!

comei: hehhe...kontrol kontrol:D

achik: next time jgn lupa kontrol cun tuh...okeh:D

pa'chik: tak hensem...kena guna remote control:D

pakteh: hehhe...kena belajar2 control hensem tuh:D

RM: hehhe...perasan hensem:D

me3n said...

aku tak kontrol hensem. sebab da memang hensem haha!!

ILynn Virgobiru said...

aku hensem!
ok tak?
hehehehehehehehhehheheheh

(perassaaann sungguh! uwek uwek!)

p/s: blog ko mmg best. nnt aku linkkan. blogger lalok plak skrg

Anonymous said...

ensem.. ha..ha.. masuk bakul angkat sendiri ekkk??
bagus..bagus...

nite queen

Anonymous said...

ha..ha... macam ni rupernyerrrr... kontrol.. kontrol...

Masy said...

kene jmpe 13may dulu baru leh tau dia ensem ke tak :p

klu dia kontrol je masa tu, mungkin sbb sy cun kot muahahahahahahhaha

ween said...

ko niiihhhh, memang sah mamat kontrol.. kalau tak tak kuar citer ni... heheh

aku tak kontrol punggg..

popcornelvis said...

hey you
happy new year!
semoga tahun baru ni dipenuhi dgn kenangan manis dan stay macho selalu.
ehem ehem...
heh

stay cool!

Ungku Nor said...

tak ensem sangat la..
kerek jer yang lebih!

lalalala.

Ayaq said...

Saya amat hemsem. MUAHAHAHA.

Tapi keadaan2 ittew sungguh betol except for the last one. Heheh.

Azam tahun baru 13may: Takmau pakai baju belang dah.

Angel Eyes said...

hensem dah tu... sama taraf dgn sunan!

sungguh ni, tak tipu ok!

Unknown said...

sebahagian yg tersenarai ada kebenarannya...

Soalan akhir tu tak leh jawab sbb tak pernah nampak muka..tapi semua orang pun hemsem/cun apa....hehe..sbb setiap orang ada kelebihan mereka sendiri...

kingbinjai said...

dude, aku dah sub,mit nama aku kat member hang hhe7978@yahoo.com.my minta tolong rekemen ek

Unknown said...

pulau? tanah besar? rasa mcm lu tinggal kat negeri china je. ha ha..

selamat tahun baru bro!

Anonymous said...

h a h a ha...
slalu aku nampak blog ko ni kat lediAgli punye belog.
maksod aku nick ko la.
sengal jugak budak ni rupenye.

lawatan muhibbah dr aku.
salam perkenalan ye dr aku yg ensem lagi begaye.
hee hee hee..

13may said...

ad3ck: iya betoi betoi...cuma sekrg hang cuma kena maintain ajer...:D

ilynn: betoi betoi....nak muntah sila masuk bilik air kaler pink:D

nite: errr...masuk bakul angkat sendiri...hapa hah??? hehhe...

LaddyBerd: hehhe...kontrol kontrol:D

masy: hehhe...kontrol kontrol...bila boleh jumpa????

ween: kengkadang lost control gak:D

Dzu: cool & macho....kontrol kontrol:))

akak: tapi tetap hensem kan??? hahahahaha....

ayaq: tapi tak hensem la kalau tak pakai baju belang...hehhe..

angel: tapi sunan lagi hensem woooo...jeles betoi ngan dia!

yus: iya...betoi betoi...

king: okeh brader...nanti aku follow up ngan dia..

HalogAmora: ada cerita sebab apa aku panggil tanah besar....selalunya org kat sini panggil seberang...btw, Happy New Year!

famia: ensem lagi begaye....keep it up! hehhe...

Ungku Nor said...

cehh..hang tak ensem bila hang kerek!

lalalala.

aNIe said...

Kalau dah veteran cam kak lady tak payah lah nak control cun...kene control anggun je...heheheh

Bunga Rampai said...

Salam petang :)

Kalau rasa hensem, baguslah. Bermakna empunya diri berkeyakinan tinggi. Tapi kena kontrol ...nanti terperasan lebih susah jugak... hehehe...

Anonymous said...

hang tak ensem la .. he..he...he.. bukan nya apa, kalau aku (aku kan laki) kata kau hensem, nanti depa semua ni ingat aku gay.

Anonymous said...

edisi entri perasan ensem.
khkhkhkhherher

(salam mesra di tibi satu ..kihihihi)

anne raj ckp, dier kim salam kat nko.

13may said...

akak: bila hensem...kita kena kerek...hahahahaha...

kak lady: betoi betoi

BR: salam kembali...iya...perasan hensem memang bagus untuk menambah keyakinan diri...hahha...

anon: hehhe...

NinaOK: apa jugak edisi camtu yekkk....kah kah kah..

Ungku Nor said...

sudah-sudah la kerek dan pasan ensem tuh..hapdet je la kasik kuar entri yg tak baper kerek pulak!

nyampaahhhh!!!

lalalala.

Unknown said...

semua tu betullah... :D

tunjuklah muka, barulah tau ensem ke tak... :D

Angel Eyes said...

cuba buktikan dgn menampal gambar anda close up kat sini

ada berani?

blackpurple @ jowopinter said...

Macam aku tak boleh nak buat apa la... Kontrol macamana pun tetap nampak kacak.... Alhamdulillah, dah memang baka kacak kot... ha ha ha....

13may said...

akak: kerek tu hapa hah???

sikenit: penah buat ker semua2 tuh??? kontrol kontrol:D

angel: oh! amatlah berbahaya sekali...nanti terus takleh nak kontrol lagi dah:D

BP: syukur syukur...kena maintain aje kalau gitu:))

Anonymous said...

weh.. hapdet.. hapdet...

Ungku Nor said...

camne dia nak hapdet..
sakan dok pasan ensem tak abeh-abeh lagi tuu!

lalalala.

Ajzie said...

hahah kelakar gak awak nih.. Salam kenal dari saya..

merapuman said...

yg kat atas tu aku la .. ntah macam mana boleh jadi anon plak .. hang tak ensem!

"hang tak ensem la .. he..he...he.. bukan nya apa, kalau aku (aku kan laki) kata kau hensem, nanti depa semua ni ingat aku gay."

Azer Mantessa said...

selamat menyambut tahun 2007 kepada 13may dan pengunjung2 blog ini semoga lebih ceria dan bertenaga.

tidak syak lagi ... 13may kita mang encem :-)

13may said...

Esamp: nanti 3hb aku updet:p..hahha..

akak: hahhahahaha....nak buat camna:D

ajzie: hahha..salam kenal jugak. Welcome welcome:))

M-man: huh! jeles!! hahha...

Azer: wah! selamat kembali bro!

Kaklong Syikin said...

salam,

kunjungan balas ni :D

ha ahkan, tiba2 control bagai..tp akak mula2 kenal bakal mak mertua dulu, selamba aje. makan pun bantai aje.takde segan silu dah. perut lapar i tell u.haha

Ungku Nor said...

Laa..budak inihhh!
tak hapdet2 jugak lagi dia??

Sudah2 la tenong bayang hang kat cermin tu May oii..;p

DeeN said...

huhuhu..
Hensem..
Tak hensem..
Hensem..
Tak hensem...
BedeBupp!!! Lalu aku jatuh pengsan. Tiba-tiba aku terbangun. Oo..mimpi rupanya. Then, aku recall balik mimpi tu. Dlm mimpi tu, ada sorang kawan aku tanya.."aku hensem ke tak?" Hmm..nak jawab apa ek kawan2???
-->Selamat Tahun Baru 2007 pada ko yg aku tak penah nampak rupenye.. :D pisss!!

Unknown said...

nk tau ensem ke dak tayang ar gambo berukuran pasport. kalu dlm gambo tu ensem, sah2 kat luor pun ensemm (kononnnnnnn)

hehe, salam kenal :D

bluecherry @ fai said...

kalau kontrol kerana pemalu? kira perasan cun/macho ker?

Kemat said...

di opis bahagian aku ini ari hanya ada 5 org kje..4 org pompuan..maka konpem aku plg hensen antara kami berlima

NONIE AZIZ said...

Ko hensem eik? ye ker?

Anonymous said...

ooo... perli aku eh...
hapdet cepat... pemalas....

Pa'chik said...

weh, tengah kontrol hensem lagi ke?

13may said...

kakLong: hahha...kalau time betoi2 lapaq...takyah kontrol2...balun ajer:D

akak: nak buat camna kak...cermin byk sgt:D

NurAddeen: huiii...mimpi di siang hari:D

jaja: hahha...agak2 gambar 'Radiation Area 'tu nampak hensem tak??? hahha...

Ceri: bila malu, kita kena control hensem gak:D

Kemat: iya..tak syak lagi..Encik Kemat memang hensem lagi bergaya:))

MR: oh! cuma perasan hensem...hahahaha...*tutup muka*

Esamp: hehhe...

pa'chik: ahha...dah hampir2 lost control dah nih...hahha..

Darling said...

selalunya orang hensem ni kan.. gay kan kan kan hehehehe...

Diana Ishak said...

angel, i second the motion.
encik 13 may, sila letak gambar anda close up 3 angle berbeza. boleh?

Anonymous said...

hahah en.13mei. gay... hahahahah... xbleh aku pikir 13mei ni gay.. hhhahahahah!

Sya said...

kalau hensem sangat.. boleh jadi gay.. kira hensem sederhana pun ok gak kan?

Mimiamilia said...

perasan hensem/cantik tu kadang2 jadi satu keperluan...

Anonymous said...

gile hentai.
komen belog da 60 keping.
hah hah hah

taniah

che'fara said...

saya rasa tahun neh saya tak cun tapi tahun inih saya akan hensem.amacam? awak lagi hensem dr saya ker haa?

Anonymous said...

Wey mamat perasan hensem. Hapdet la oy. Pompuan tak suka jantan perasan hensem taw!

oh my oh my said...

hoho kontrol2....

amboih ayaq..

RaFFLeSiA MeRaH said...

entry baru, entry baru...

ontahsapo said...

aku ensem...

faridfadhly said...

aku tak ensem tapi slamba ah nak kontrol gakk..

Anonymous said...

err ... ko name ape egh?

takper eh, aku panggil ko nama markonah ek.

13may said...

darling: ahhh..sudah...masuk bab gay plak...hahahaha...

diana: 3 angle berbeza...nak buat hapa?? hehhe..

anon: takyah pikir la...buat masa ajer..huhu..

sya: gay yg buruk pun ada gak...hehhe...

mimi: iya..betoi betoi:))

famia: hentai tu hapa?? hehhe..

che fara: kata nak mai SP???

ayaq: okeh okeh:)

shears: kontrol kontrol...wey! aku nak kirim barang kat hang plak nanti...bila nak balik??

RM: coming coming

ontahsapo: tahniah...hang memang hensem:))

FF: tu kira hensem la tuh:))

akuOK: markonah??? apa benda tuh???

shahril aley said...

13may, aku pilih 3 alasan yang kau peruntukan:
1)Anda terpaksa bekerjasama dengan bos / rakan sekerja yang sempoi
2)Anda berada di majlis keramaian
3)Anda secara tiba tiba menjadi perhatian orang ramai

tak guna muke hensem kalau perangai macam setan. hahahaha...... ko tanya ko hensem tak? I'm not gay to judge u.

13may said...

aley: hahahahha...

Shah Fiq said...

aku tak perlu lah nak control macho
coz aku dah memang macho sepenjang masa, start dari bangun tdo sampailah nak tdo balik
pergi mana-mana je mesti orang tengok, aku dah cuba nak buat habis 'poyo' lawak bodo dan memek muka
tapi org still lagi pandang2
warr
, knp ye
susah betul jd smart ni

Related Posts with Thumbnails
 
Designer: Douglas Bowman | Di ubahsuai oleh: 13may