Tuesday, August 15, 2006

Aku penat...

Fuh! Hari ni aku start keja balik selepas aku amik emergency leave sejak Rabu lepas. Last week merupakan hari2 yang amat sukar untuk aku. Macam2 kejadian berlaku. Aku kalut ngan keja aku...di samping tuh...aku ada masalah peribadi yang dasyat...masalah yang hampir2 memusnahkan hidup aku....kes yang melibatkan nyawa serta polis...pada masa yang sama, nenek aku plak meninggal...fuh! penat betul aku memikirkan semua tuh...
almost everyday aku ulang alik Penang - Sg. Petani...satu hari 2-3 kali..makan modal byk gak...pastu hari jemaat aku pi Ipoh...pastu tembak gi KL plak....
on the way gi KL, area Slim River...nyaris2 accident plak...celaka betoi...
Hari Ahad aku balik Sg. Petani...drive dlm keadaan tak sihat...aku demam...sampai SP kul 8.00 camtu...kul 10 aku balik Penang...pi amik ubat...dapat MC satu hari....ingat nak rileks kat umah hari Isnin tuh...tetiba ajer member aku ajak pi Taiping plak....pi umah tokwan dia...amik batu cincin....
Hari ni datang keja...perghhh...bersepah2 keja atas meja...aku habiskan dekat 2 jam just untuk baca & reply email dari bos2 & juga kengkawan aku....hehehehehe.....
Warghhhhh.....penatnya aku!!!!!
malam ni ada member nak jumpa plak...bila aku nak boleh rileks nih?????

2 comments:

Anonymous said...

eh eh eh kecoh sini...malam ni i mai jumpa u boleh?

13may said...

ceh...toya la....
asyik dok kecoh aku saja :P

Related Posts with Thumbnails
 
Designer: Douglas Bowman | Di ubahsuai oleh: 13may