Wednesday, August 16, 2006

Sepi...

Di malam ini ku renungi diri
kekurangan ,kejahilan menghantuiku
Di pagi ini ku rasa sunyi sepi
Kekosongan ,ketandusan di hati ini

Oh.. dimanakah cahaya hati
Kegelapan bukan ku cari
Oh.. di manakah ketenangan ini
kebahagian dunia hakiki

Padamu tuhan aku berserah
berikanlah kecerian dalam hidupku
Pada mu Tuhan aku memohon
kurniakanlah kedamaian dalam jiwa ku



Lyric: Usop
Music: Usop & ditambah perisa oleh Matkrie

Lagu ini menceritakan tentang penulis lirik yang tengah tension...tak silap aku masa ni dia kena kencing RM10k untuk d/payment keta....duit melayang keta tak nampak bayang....memang dia tension gila...kami cipta lagu ni pada 4 tahun lepas,pukul 4 pagi camtu....main kat laman umah dia....
saja aku abadikan lirik dia dlm blog aku...takut terlupa:)

10 comments:

shahril aley said...

Hai layan kepala,

Just checking ur blog. Please come to my blog. Aku baru berjinak-jinak dgn blog ni...Hopefully dapat cari member kay blog ni

shears said...

lagu apa tah nih...tak nah dgr...huuh

13may said...

shahril - terima kasih sudi singgah kat sini...nanti datang ler layan kepala lagi:)

shears - memang hgpa semua x penah dgr...kami sendiri bikin nih...kalau nak dgr...mai la penang...huhuhu...

shahril aley said...

13MAY,
kreatif betoi korg ni. Bile nak buat lirik untuk artis2 Malaysia. Biar cipta lagu2 yang berhantu skit baru bulu roma seluruh badan naik....haha

shears said...

hihi ni lirik je ker ada muzik sekali nih???kretip2

zwitterion said...

salam..lawatan pertama.RM10k hilang cam tu je?..kesian aih..

HazuraHamzah said...

ada masa mai ler ke blog aku

13may said...

shahril - suka2 layan kepala saja..bukan nak jadik artis pun...

shears - kalau ko nak dgr muzik...ko kena turun Penang...hahaha...tapi skrg aku dah xde drummer...tgh carik drummer baru....

zwitterion - selamat layan kepala:)...hmmm...kena tipu pun ngan kawan baik sendiri..ntah la...donia donia....sigh!

hazura - dah pi dah....buat bisnes driving school yer....semoga success!

lini said...

nanti kalo ko dh jumpe drummer, kem salam kt die...

aku sangat minat ngan org yg terer main drum.. kewl!!

13may said...

Lini:
err..aku pun reti main drum gak...kem slm kat aku aje la yekkk...
kewl! kewl!

Related Posts with Thumbnails
 
Designer: Douglas Bowman | Di ubahsuai oleh: 13may