Saturday, August 28, 2010

195: Sedikit Update

Salam semua,

  • Company closing calendar September. So banyak pending projek nak kena setelkan before September.
  • Program amal ...rujuk Program Kami Prihatin kat SINI
  • Projek jualan kat bazaar sempena Hari Raya. Sebagai technical support untuk booth...so tetiap malam pi lepak kat sana [Jam Besar Sungai Petani]
  • Dan macam tahun tahun yang lepas...kepada sesiapa yang nak kad raya ekslusif dari 13may, sila tinggalkan alamat kat komen atau emel: encik13may@yahoo.com [sebelum 03rd September 2010]
Sekian, update buat masa sekarang. InsyaALLAH blog ini akan diupdate semula lepas raya nanti.




Selamat Hari Raya semua...maaf zahir batin.

Regards,
13may

Sunday, August 08, 2010

194: Hello world :)


It's been a while. So you tell me...how shall i start? hehhe hehhe


Sunday, November 22, 2009

193: Airmata buat kekasih...Part: 1

Bila pompuan tetiba buat silap
Cepat cepat kat lelaki pompuan mintak mahap
Air mata dok meleleh kat pipi, pompuan saja biar tamau lap
Alehaiiii...lembut hati lelaki, marah pun jadi sekejap

Tapi bila lelaki buat salah
Tobat tobat lelaki kata nanti tak buat dah
Biar pun merayu meleleh keluar air mata darah
Tapi pompuan tetap kata "U boleh blah"!

Bila pompuan buat silap saja saja
Pompuan dengan cool kata tak sengaja
Sesambil buat muka sedih, keluarkan air mata
Lelaki mengeluh, benda dah nak jadi...nak buat camna

Andai lelaki buat silap dengan sengaja
Lelaki hanya tersenyum dan tersengih saja
Toksah la menangis atau buat apa benda
Sebab pompuan akan tetap tak caya

Tapi semua ni biasa la kan...
Baik lelaki mahupun pompuan
Kadang kadang buat salah, tu dah lumrah kehidupan
Kalau pompuan buat kesilapan
Kejap aje lelaki dah maafkan
Andai lelaki pulak yang kesalahan...
Pandai pandai la buat alasan.....

~End of Part 1~

Related Posts with Thumbnails
 
Designer: Douglas Bowman | Di ubahsuai oleh: 13may