Monday, November 10, 2008

159: Manis manis...

Lelaki pada dasarnya amat mudah tertarik dengan senyuman pompuan. Ini kerana pompuan selalunya mempunyai senyuman yang manis. Oleh yang demikian, tidak hairanlah jika lelaki jatuh cinta dengan pompuan hanya dari secebis senyuman. Sesungguhnya senyuman manis pompuan sungguh mempersonakan lelaki.

Berbanding pompuan yang amat jarang tertarik dengan senyuman lelaki. Ini kerana jarang kita dengar lelaki mempunyai senyuman yang manis. Senyum ada makna...yang ini bersepah. Namun begitu, walaupun lelaki tak dapat mempersona pompuan dengan senyuman manis, lelaki selalunya dapat memikat pompuan hanya dengan bermulut manis. Sesungguhnya bermulut manis memang dapat memperdayakan pompuan. Hehhe hehhe...

Jika seorang pompuan membuat kesalahan, mereka selalunya menggunakan senyuman mereka yang manis sebagai senjata utama untuk berdepan dengan lelaki tersebut. Dan secara kasarnya, cara itu selalunya amat berkesan untuk meredakan kemarahan lelaki. Sesungguhnya senyuman manis pompuan dapat melembutkan hati lelaki.

Berbanding lelaki jika melakukan kesalahan, mereka amatlah tidak di galakkan untuk berdepan pompuan dengan senyuman manis. Ini kerana pompuan akan bertambah sakit hati jika lelaki yang berbuat salah datang kepada mereka dengan senyum senyum. Ini mungkin akan mengeruhkan lagi keadaan. Oleh itu, lelaki selalunya akan bermulut dan menggunakan kata kata manis untuk memujuk pompuan. Sesungguhnya bermulut manis itu dapat menundukkan hati pompuan. Hehhe hehhe...

Akhir sekali dengan berbekalkan senyuman manis, pompuan selalunya dapat menghampiri mana mana lelaki yang menarik perhatiannya. Ini kerana kehadiran pompuan yang mempunyai senyuman manis selalunya dapat menceriakan hari lelaki. Kerana lelaki amat senang berbicara dan bersembang dengan pompuan bersenyuman manis ini.

Begitu jugak dengan lelaki yang bermulut manis ini, mereka selalunya dapat menghampiri pompuan dengan mudah. Ini kerana pompuan kadang kadang mudah terpegun dan terpedaya dengan lelaki yang bermulut manis dan petah bercakap ini. Jangan mulut busuk dah ler...kang pompuan tu pengsan. Hehhe hehhe....

126 comments:

~dARlee zURiS~ said...

senyum tu kan sedekah =P

faridmw said...

salam..
mmg tul tu.. pompuan klu senyum mmg lelaki akan tertarik..
lagipon senyum tu satu sedekah..
laki kena tambah gula la bg maniskan sunyuman..
hehehehe

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

senyum2...

senyuman itu bahagia...

tapi napa la kadang2 manusia nih kedekut sangat nak senyum?

hampeh betul~

Princess Liyana said...

huhuhu..tulah kelebihan wanita..pd senyumannya;)auww..

tp lelakipun pandai bkata2;p

cemut said...

hmm tu la susah kalao tesilap senyum pun boleh die ikot blakang kita..bahya2...len kali kalao nk senyum pun mkn asam bebyk bio masam..br la jd senyuman masam..

farah aminuddin said...

manis macam mana tu ek? macam gula ke? isk2. hehe.br tau pompuan nye senyuman ni manis ;p

arsaili said...

salam..ada kana anda bermulut manis..ahahahaha

Rya said...

tak kisah manis apa asal jangan kencing manis..

btw, kindly upd8 my link..

orensangkuit said...

tu yang besh jadi pompuan...kaya ngan senyuman manis..kuikuikuik

tapi lelaki mulut manis pun kalau duit nan ado pun tak manis jugak bang...hakahkahka

*SiRibenMerah said...

*senyum seindah suria*


~senyumanku semakin pudar kebelakangan ini.. hukssss~

^^ iLa_siNdaReLa ^^ said...

senyum awet muda..
heheheh..

shasha said...

errk...saya ada senyuman manis di tambah lesung pipit menambah kemanisan yg ada...ok tak?hehhehe...senyum seindah suria selalu...

nadia-ady said...

senyumlah
senyumlah ahai cek mek molek~

senyum itu sedekah.tak salah kan?heheheh

nadia-ady said...

senyum seindah suria
yang membawa cahaya
kau tersenyum
ku tersenyum
kemesraan menguntum~

lirik lagu nih.ahahahah

-flip.flop- said...

oh manisnya...manisnya senyuman KU.. hehehe

Heartless Devilish said...

tak senyum kang..orang kata garang sgt..
biler senyum..orang kata gatal..
so..aku wat bodo ajer lar..

lelaki² zaman skrg mmg ramai yg bermolot manis..
layannnnnn je kemanisan itu..
tp jgn sampai anda tertipu!!

Ayaq masak said...

Tapi jangan senyum kat sebarang orang, kang naya ja hu hu hu...

Amy Z! said...

owh.. saya mmg manis. hikhik.

.. faizuRa .. said...

ermm..tu la hakikatnye..
mmg lelaki ni kaya dgn janji2 n kata2 manis ok..:p
nway, ade gak segelintir lelaki yg mempunyai senyuman n hati yg manis ok..heheh

ADEX KAWANBOXX said...

senyum sentiasa...
hehehe....

meen said...

hah!maymay mmg suka bermulut manis..kan..? kan..? hihi

Yunus Badawi said...

Kerangpun sentiasa senyum. Tapi kena rebus jugak!

chika said...

err... betul jugak apa anda tulid neh.
errr... memang betullah.
kah kah kah

PanAdoL7e said...

Someone has sent you a smile. WINK! >.<

bozzobattousai said...

pompuan pon ada yg mulut manis... lagi manis lagi aku suka...he he he...

Adry said...

wakakaka... kalau mulut busuk pengsan lak pompuan tu kan.. hahaha...

Aku mudah terpikat dengan senyuman manis pompuan ni.. hehehe

nur nabil said...

=]
senyum cam nih

farah liyana said...

kesimpulannya, masing-masing punyai daya penarik tersendiri.

yay!

senyum sokmo!

(:

oRyen said...

ok apa kalu senyum :D
kalu xsenyum nti kata somb plak kan kan kan....hheheh...
SMILE ALWIZ

Witty Angel said...

betol2...pompuan susah tertarik dengan senyman lelaki..unless lelaki tu mmg hensem gile..wink wink..hhaha

A t i Q a h said...

Perempuan dengan senyuman manis, lelaki dengan kata-kata manis. Ok lah tu. Ha ha.

13may said...

darlee zuris: camtu sedekah la byk2 kat lelaki :P

faridmw: hehhe hehhe

zara: meh aku senyum kat ko >:)

princess liyana: mulut
manis :D

cemut: masam pun masam laa...hehhe hehhe

farah aminuddin: tu la pasal :D

arsaili: errr...errr... :P

rya: masam masam manis :D

orensangkuit: cisss!!! mata duitan sungguh :P

siribenmerah: waaa....cam stress ajer..hehhe hehhe

ila sindarela: senyum selalu :)

shasha: patut la comei :D

nadia-ady: tapi byk yg salah erti...hehhe hehhe

nadia-ady: hehhe hehhe

flip flop: tu yg aku suka tuh ;)

heartless devilish: hehhe...jgn tertipu tapi terpedaya :D

ayaq masak: hang senyum kat aku dah laa...hehhe hehhe

amyz: feewitt!!! ;)

faizura: lelaki tu macam saya la ;)

adex kawanboxx: hehhe hehhe

meen: aikk???? mana tau nih??? hehhe hehhe

yunus badawi: hehhe hehhe hehhe

chika: kamu senyum mesti manis kan...hehhe hehhe >:)

panadol7e: :D

bozzo: waaa...ko memang lelaki tulen :D

adry: terpikat takpe...jgn terpedaya dah ler...hehhe

nur nabil: ;)

farah liyana: ko mempersona aku memperdaya :D

oryen: senyum senyum :)

witty angel: saya rasa saya mcm hensem laa...hehhe hehhe

atiqah: adil kan...hehhe :P

Suka Bebel said...

pompuan memang pandai dalam bab gini.si ungka cememot tu mcmtu la, bg ayat manis takut kena marah.tapi dia silap orang, aku bambu gak dia cukup2.aku bila dah hangin memang tak kenal dah jantina ni.pompuan pun aku tak kasi chance.hehe

Suka Bebel said...

pompuan memang pandai dalam bab gini.si ungka cememot tu mcmtu la, bg ayat manis takut kena marah.tapi dia silap orang, aku bambu gak dia cukup2.aku bila dah hangin memang tak kenal dah jantina ni.pompuan pun aku tak kasi chance.hehe

nur'ain said...

sy saspek kamu baru sudah mengayat seorang pompuan

hehe :D

Titicaca said...

hmmmmm (*sambil cuba sedaya upaya tersenyum MANIS lepas baca n3 nih)

alif-mikail said...

ahahha..
koi tak pandai senyum
koi tak pandai sengih..
koi tak pandai berkata-kata..

err.. boleh entry tak? ahhaha

Danisha said...

kalau selalu senyum sorang2?....
macamana ekkkks......

pHat sUe said...

/me melemparkan senyuman semanisss habeh kat tige bleh :P

sya said...

Betul lelaki memang selalu terpikat ngan senyuman yg manis.. skrg pun ramai lelaki sendiri mempunyai senyuman yg manis.. tulah sebabnya ramai lelaki terpikat pd lelaki jugak

sukahati said...

lelaki bermulut manis selalunya playboy atau laki orang :p

DeeN said...

Haha.
Senyum manis takper.
Kalo mulut manis nanti semut hurung. Haha.
Hang pi menuntut ilmu psikologi manusia ka May? :p

yonna bebot =) said...

well,nama pun perempuan kan..
pompuan senyum manis ok lagi..
dr lelaki bermulut manis,depan beria je :p
tp belakang ligat!
oopss! :p

hahaha

hey...ini aku said...

may,aku suka kalu lelaki bergigi cantik. tak kira dia reti senyum ke tak. gigi kau cantik tak?senyum manis tak guna kalu gigi tak cantik may. oleh itu jaga la gigi.

Masy said...

ade per laki senyum manis. contohnye faizal husin. dan zaefrul. dan roy azman ehehehe

*tersenyum manis hihih

puterikurekure said...

:)
=)
=D
:D

tgh senyum niii...

S h i n o said...

hehe sebab tu ade org cakap:

"wahhh..manislah awek tu bro"

dan takkan ade:

"wahh..manisnya lelaki tuu.."


hehehhehe

Neeza Shahril said...

hehehe... tapi takleh senyum lebih lebih.. sebab gula selalunya bawak penyakit :P

Al-BIMA SAKTI said...

salam,

lelaki kalau senyum ada makna tu...

~mawar~ said...

ko mesti golongan yang menanam tebu juga kan...hehehe

chii said...

setuju2...laki jarang nk senyum..krg leh tersangkut plak gurl..eheh...

senyum seindah suria yg membawa cahaya..senyuman itu satu sedekah..ehehe

byk2kan lah senyum eh incik 13 may ;)

cikdinz said...

banyak makan gula kot. itu yg manis...hehehee...

Cik Sar said...

ye kan..lelaki kalau buat salah, cuba la senyum.. mesti lagi kena bebel..dah la buat salah , lagi mau senyum2! kakakak

julietchun said...

semyum manis & bermulut manis takpe, jgn kencing manis sudah,hik,hik.

~Eila @ Along~ said...

may..senyum manis tu le buat org laki dok terindu2 tau...

aim-a said...

aku stuju....

1) LELAKI MMG RAAAAAAMMMMMAAAAAAIIIIIIIII BERMULUT MANIS...thats WHY AWEKS BOLEY SAMPAI KELILING PINGGANG..heheheheh :P

2) MMG LELAKI TU AKAN MENERIME SEBIJIK DEBIK KALAU SENYUM MANIS DIKALA KITE TGH MARAH..hehehhehe :P

dan aku rase....bro MAY ni kategori MULUT MANIS jugek...so..hati2 lah wanita2 diluar sane....hehehehhe :P

13may said...

suka bebel: ko ni...kasi la chance sikit...depa kan kaum yg lemah...hehhe hehhe

nur'ain: kamu memang briliant! :D

titicaca: ko ok ker nih??? hehhe hehhe

alif-mikail: hehhe...nanti aku pikir...hehhe hehhe

danisha: tu angau :D

phat sue: perghhh!!!! :D

sya: hehhe hehhe hehhe

sukahati: bukti bukti??? hehhe hehhe

deen: hehhe hehhe

yonna bebot: hehe...polisi dah camtu :D

hey...ini aku: hehhe...gigi aku cantik >:)

masy: zaefrul tu sapa???

puterikurekure: manissnyaaa :D

shino: hehhe...tepat sekali :D

neeza shahril: waaa...dalam maksud nih :D

al-bima sakti: hehhe hehhe...no komen :D

mawar: mana ko tau nih??? hehhe hehhe

chii: saya memang suka senyum :)

cikdinz: depa masam pun nampak manis gak :D

cik sar: hehhe hehhe...abis tu...hehhe hehhe

julietchun: betul betul :D

eila@along: tu la pasal...hehhe hehhe

aim-a: hehhe hehhe >:)

famia said...

*senyum senyum. kelip mata.

p/s: selemah-lemah pompuan.. lemah lagi lelaki. hehe.

ELeEa said...

sy xpengsan kot...tp sy rs nak lempang...da r mulut busuk dkt2 dgn org lak...isyk!....ampessss...salam kenal awak...mekasih jd followers...skang sy pun da jd ur pengikut maa...nice blog...

Zabs said...

Salam May,
Saya tak pandai nak bermulut manis. Nak makan gula banyak2 untuk maniskan mulut, takut kena diabetes pulak. Camno?

Mimi Amilia said...

May punya senyuman manis tak?

a Q r a m said...

aku wase darah aku manis...tiap2 malam wajib kne gigit nyamuk..cilake nye nyamuk...

Cik Som said...

Iyalah kot.. sbb pernah baca kat mana yer.. lelaki ni suka apa yang dilihat.. perempuan pula suka apa yang di dengar. Pasal tu selalu kita lihat lelaki yang tak berapa hensem tapi bermulut manis berpimpin tangan dengan perempuan yang manis... Hehehe

iena(lynn) said...

betui..betui..betuii..
cayo ler broo..tau2 je pmpuan ni mmg kaye ngan snyuman maniss hee...2 ler klebihan pmpuan..tpi..2 smua tu sape?tuk kaum bro gk..sape yg bertuah?kaum2 bro gk..

Faizal@poyan said...

ya ka emmm so klu perempuan yang belum ada bf tu depa tak senyum kot noh....

tapi rasanya ada betul jugak tu seyuman pempuan boleh menarik hati si jejaka...

Kisah Hati hamba said...

pompuan senyum manis cam ais krim... heheeh btol ker...?

sultan said...

isk3... kencing manis aku kalo cam ni... :D

ungu violet said...

saya tersenyum manis saat membaca entri ini..


:)

goboklama said...

Setuju yang ini - Jangan mulut busuk dah ler...kang pompuan tu pengsan. :)

mebby said...

nak wat cemana dah memang senyuman pompuan tuh manis...heheh dah rasa kew...ahaks..

p/s:amik sumthing kt my blog ok may

ku tak sempurna said...

tetiba aku teringat kat Norman Hakim...

lalalalalalala...
mesti mulut dia dah abis manis... Abby pun tak percaya...

habis manis sepah dibuang... ada kaitan tak ngan entri ko??

aula said...

wow

Nana Neriza said...

miahaha...
bro dah dinner jom..meh...meh..
:) <---senyum manis tuh..:D

ad3ck said...

ayat hang bukan saja manis, tapi juga sedap dibaca ehehe.

.fatin nabila. said...

halaa, hompuan henyum, hesela, hure hantek..

hey, hencek 13 may, hi hino [shino] hon hah hadi hacam 13 may..

hehehe

Nuts@Kacc said...

ermm...dlm erti kata lain...ppuan mmg pandai mengunakan kelebihan mereka tapi dlm kaedah yg betul..heheh...manakala lelaki pula mmg pandai menyalah gunakan apa yg dia ada...cett!...

~Cinta Milo Ais~ said...

senyuman manis tak pe..jangan kencing manis udah..susah pulak nak kena makan ubat hari2 hehe

e-leeyana said...

ahak ahak ahak..abs tu...klo x senyum nti ckp sombong...bru senyum da nk bls dgn ayat2 manis (bkn ayat2 cinta lg)...

p/s : senyum tu kn sedekah..klo llki senyum w/pn d katakan xmanis, sbnrnya dlm ati pompuan la kn (aduhh~ epinyee~) heh heh heh

13may said...

famia: ececece...dalam maksud nih :P

eleea: hahha hahha...cam ada pengalaman ajer :P

zabs: salam...uncle senyum ajer manis manis :)

mimi amilia: ushar kaki ler...hehhe :P

aqram: hehhe...abis bintat :D

cik som: hehhe...ayat power tuh :D

iena (lynn): hehhe hehhe...

faizal@poyan: yang tu sombong :D

kisah hati hamba: hehhe hehhe...cepat cair :D

sultan: hehhe hehhe

ungu violet: chewah! :D

goboklama: hahha hahha hahha

mebby: ok...thanks :)

ku tak sempurna: jenuh la norman hakim :D

aula: :)

nana neriza: ecececece...hehhe hehe

ad3ck: waaa....bermulut manis nampak :P

fatin nabila: hehhe hehhe...

nuts@kacc: kamu memang briliant! :D

cinta milo ais: takpe...doktor milo ada ;)

e-leeyana: senyum ada makna >:)

TauruzMama said...

salam..
kiter dtg ni...hihi..lamer xjenguk..

[ a L i y a ] said...

senjata perempuan la tuh,senyuman n lirikan mata,ala,godaan semua tuh,tp laki yang mulut manis ni wat menyampah aje...huhu

p/s : salam singgah

Mak Su said...

hahaha

syida said...

tau xpe..kdg2 t'pk gak nape jd cm2..hu2 tp mmg kne hati2 ngan llaki yg bmulut manis ni..jgn mulut b'bau sudah!:P

fiza said...

senyum itu sedekah... tp jgn senyum lebey2 sebab nanti lengoh mulut... hahaha... lelaki mmg mulut manis, terlebih manis kenapa penampaq. hahahaa... entahla may, aku tak tau nk kata... jgn lebih manis, nanti kena diabetic... hehee... tp entry ni buat aku tersenyum... tak tau manis ke tak... sebab bila aku senyum aku tak tengok cermin. hhehehee

fiza said...

pembetulan...

kenapa = kena

slh taip la pulok!

::CeK LaLa:: said...

aku senyum manis tak may??
:D ngeee

chinta said...

senyum mestilah manis, ada senyum masam?

Tyra said...

senyum seindah suria...
yang membawa bahgia...
senyumlah dari hati...
duniamu berseri...

hehehe...

ixora said...

senyumkan sedekah...=)

senyum seindah suria....

fiezafadilla said...

kurangkan gula dalam makanan, tambahkan manis dalam senyuman. aku senyum manis gak perr... tgh nih kalau tak cayer. ;) aaaaaa

ezu said...

senyum senyum..
tambahkan gule dlm senyuman..
hehehee

Princess Liyana said...

tau tkpe..mlt manis mcm gula;p

Mr PenyuBiru said...

hahaha...

myfisol said...

bermulut manis sedekah jugak kot...

tasikmerah said...

err.... kamu ni ahli kaji jantina ke?

he he.

:p

eiza said...

lelaki suka minum teh tarik kat kedai mamak..
teh tarik kedai mamak sgt la manisnya...
tu sbb lelaki bermulut manis...
hahahaha

azie said...

ya, laki memang perlu bermlut manis

tapi jgn terlalu,ehehe

Ayaq masak said...

senyum kat hang lagi naya...

fara_lf said...

and for me, 1st thing 1st, i will fall for his smile.. hehehe.. senyuman lelaki ni aku rasa unik.sesetengah nyer ler.. bukan semua yer.. :p

hUmmY said...

hahahahaha!

mulot busok tu mmg pitam ah!

muke ensem tp mulot bau longkang pon x gune!

hahahaha!

Ely said...

for a lady, she gives the biggest and sweetest smile, whatever u want :)

for a man, mcm miang melampau pulak kalau dia buat camtuh.

13may, i am fine by the way, thanks for dropping by.

utopia said...

emmm seyuman adalah sedekah...
emm aku pun mmg suka perempuan senyum
tapi yg cun2 je

:: Cikgu Wiween :: said...

sy tertarik jek dgn senyuman lelaki bernama fahrin ahmad! agaggaa

fara_lf said...

la la la.. aku tgh bosan asyik keje jer.. :)

iNsaN BiaSa said...

manis spt gula..lelaki ibarat semut..semutkn suka gula..hahaha

Faisal Admar said...

tak tergoda pun dengan senyuman lelaki ataupun perempuan. dia senyum, kita senyum balik je. that's all. banyak benda nak kena fikir. life is complicated kan? :)

cuteaslina said...

err...ader sorang membe saye...lelaki hookeyyy...mempunyai senyuman manis...uhhh...sape cakap lelaki depend mulut manis jek?

Chika Chika said...

update la baru!
HAHA

Hana-Ni-Mo-Nai2 said...

mulut busuk bukan sj pompuan pengsan
kucen leh semput

nadzunix said...

salams ...

lama betul x singgah kat sini :)
sangat2 x lalu nak online ...eheheh

thanks ekk wish .... :)

reeF said...

haha
lelaki senyum tibe-tibe
tak ke pelik.~

oRyen said...

woww...ramai sungguh peminat awk yea, bgusla cmtu...

senyum mmg la manis kalu xsnyum nti org kata kita somb plak kan kan kan :D tp biar la kena gaya bila nk snyum :D

K i a H R o N g G e n G said...

manis nye senyum mu..semanis menanam tebu ditepi bibir ekekekke..dalam maksud nye

13may said...

tauruzmama: salam...tima kasih kerana singgah :)

aliya: nyampah pun org suka :D

maksu: hehhe hehhe

syida: mulut bau boleh pengsan :D

fiza: hehhe hehhe...senyum ada makna :P

fiza: senyum lama sangat kot...hehhe hehhe

cek lala: manis sgt...huhhu :P

chinta: senyum tawar pun ada...hehhe hehhe

tyra: chewah! :D

ixora: sedekah la byk2...hehhe hehhe

fiezafadilla: iyer iyer...aku percaya..sib baik aku tak terpedaya :D

ezu: manis manis :P

princess liyana: mati semut kerana gula :P

penyubiru: hehhe hehhe

myfisol: boleh boleh...hehhe hehhe

tasikmerah: errr...errr.. :P

eiza: hehhe hehhe...yg manis sebab tambah krimer :D

azie: hehhe hehhe

ayaq masak: choihhh!!! :P

fara_lf: lelaki tu mcm saya la :)

hummy: hehhe hehhe hehhe

ely: tu salah satu dasar lelaki :D

utopia: hehhe hehe..kamu memang lelaki :D

cikgu wiween: ceh! :P

fara_lf: meh la ym ngan aku...hehhe hehhe

insan biasa: ada gak spesis semut gatai..patut la lelaki gatai :D

faisal admar: hehhe hehhe...senyum ada makna bersepah laa...hehhe hehhe

cuteaslina: waaa....member kamu tu mcm saya la :D

chika: nanti nanti arr...hehhe hehhe

hana: kesian kucing tuh...hehhe hehhe

nadzunix: no problem :)

reef: pelik tang mana??? cuba habaq mai..hehhe >:)

oryen: senyum penuh gaya..lagi la bahaya :D

kiahronggeng: hehhe hehe...tebu byk vitamin :D

miss R.e.p.u.n.z.a.L said...

yer ker?
aku x setuju..
muahahaha...boley ker tak setuju?
aku rs lelaki tertarik dgn pompuan coz mmg da jodoh di tentukan tuhan...

heheheh..lalalal~

p0tpet p0tpet said...

payahnye manis sgt neh..
erk??
apekah?

tun teja said...

camana nk bg senyuman manis?
meh kasi tips skettt..

13may said...

miss respunzal: kalau aku tertarik ngan ko camna??? *wink wink*

pot pet: :P

tun teja: meh jumpa aku >:)

fara_lf said...

manis.. manis... maniss.. senyuman eh?? aku mmg akan tertarik pada senyum nyer dulu.. tapi tak cukup hanya sekadar senyuman manis... kalau pandai senyum jer buat per :p kalau yg lain tak leh nak diharap.. (aku refer pada lelaki bukan pompuan.. kekeke)

ajakrebyz said...

Aduh en 13may, lama btol aku tak berkesempatan jenguk blog2 org dan blog sendiri hihi.. sampai dh byk update kat sini..

best btol entry ni.. tlg la post kat mana2 majalah 13may.. hihi.. ;P

JamOren said...

MEMANG LELAKI MULUT DIA MANIS...TU PASAL LE ADA YG MUDA2 LG DAH KENA KENCING MANIS...HEHEHE....

chinta said...

mane ni...orang dah tag xbuat2.....marah nyer.13may kn buat.slah tulis la.....

IBU said...

Hishh... di nasihatkan kurang kan manis. Boleh membawa ke diabetis mellitus. heheheh :)

13may said...

fara_lf: errr...aku ni 'serba boleh' >:)

ajakrebyz: hehe hehe...tima kasih :D

JamOren: Orennnnn!!!!! :D

chinta: hehhe hehhe :P

IBU: tu la pasal :D

μάγά said...

lelaki mmg mcm tu.. mudah tertarik pada yang manis...

tapi x suka betul lelaki mulut manis nie... mulutnya manis bicara, takut banyak yang tipu dari benarnya..

hehehe... sekadar prasangka negatif.. tak wajar sebenarnya..

apa pun, nice entry... menarik sangat...

Anonymous said...

kang senyum lame2 jatuh cinta plak..

kekekeke!!

peace!

Related Posts with Thumbnails
 
Designer: Douglas Bowman | Di ubahsuai oleh: 13may