Tuesday, October 09, 2007

116: Rehat sebentar...

Sayup suara takbir
Semusim telah berlalu
Termenung dan tersenyum
Menjelma secebis memori
Suka dan duka
Riang dan gembira
Mengalir airmata
Pedih pilu menusuk hati

Buat teman semua
Ku sembahkan nukilan ini
Tanda pengganti diri
Ampun maaf di pinta
Moga riang bergembira
Damai suasana penuh bahagia
Pada hari indah berseri

Selamat Hari Raya AidilFitri

106 comments:

13may said...

Salam buat pengunjung blog LayanKepala

Penulis akan mula bercuti menulis dari hari 11th October hingga ke satu tarikh yang akan diberitahu kelak...

Jaga diri semua...
Selamat Menyambut Hari Raya AidilFitri..
Maaf Zahir Batin..

Tulus ikhlas,
13may

ninadewe said...

wah.. kad raya sungguh cantik..
tp knp org yg ade kt dlm kad raye tu tengok tmpt laen.. mcm x ikhlas je? hehehahah..
xde la encik 13may..
gurau je..
selamat hari raya maaf lahir bathin..

Ayaq masak said...

slamat raya weii!! Jangan cuti lama sangat!

kawaii_desu said...

wah, ayaq, kita serupa laaaaaa

Sarah Mohd Shukor said...

Salam May,

Selamat hari raya.
Maaf kalau ada tersalah kata sepanjang kenal ni.
Terima kasih sbb doakn kesihatan sy.
Makan ketupan pulut n lemang fresh ingat2la sy yg makan ketupat n lemang instant ni.

akirasuri said...

maymay..

selamat menyambut aidilfitri..
maap untuk segala kesalahan sama ada yang dilakukan dengan sengaja mahupun tak ek..
hati-hati balik kg..
awak memang orang sp ke?

jaga diri baek-baek :)

::QasiehFirdaus:: said...

uhuhu.. kad raya.. makasih naaa.. aku dak baca lagi. dak tgk lagi.. esok baru balik.. k lah.. slamat hari raya naaaa.. woi! duit raya aku mana? hahahah

Ely said...

selamat hari raya...maaf zahir batin.

jgn notty notty time balik kampung okay!!!

faridmw said...

salam...
selamat hari raya..
kim salam orang penang semua...
berhati2 dijalan raya...

HazuraHamzah said...

taun ni aku raya kat kl...kim salam 'org' kat sana sesapa pon takper...

slamat ari raya maaf zahir batin..

Leeds Al-Malique said...

selamat hari raye 13 may :)

Ajzie said...

Selamat Hari Raya aidilfitri. Mohon kemaafan atas segala kesilapan.

Azer Mantessa said...

Sifu,

Selamat Hari Raya Aidil Fitri
Maaf Zahir dan Bathin

Selamat Berehat

ayumkay said...

May, selamat menyambut lebaran yang mulia ini. moga berbahagia di hari raya.

kemaafan zahir batin saya pohon andai ada salah dan silap saya.

:)

Azzam Supardi said...

Sal...sal...sal...hatchuuum! Salam Eidil Fitri! Srrrroot! He he he!

fiezafadilla said...

ho ho hoooooooooo balik kampunggggggg!!!!
aku balik SP malam ni wehhhh....

Masy said...

same le tarikh kite bcuti, cuma aku ade le tarikh masuk keje, ang ckp mcm takmo keje dah je hehehe

salam ari raya mahap zahir batin :D

Shumierain said...

13may,
salam lebaran...
raya nnt kalu mkn tupat lemang jgn ober dose lak..
anyway, slmt ari raya...

K i a H R o N g G e n G said...

salam lebaran MAY,
lama kamu bercuti..deiii adek manis alamat mana?nak mai beraya umah hang nie....

RaFFLeSiA MeRaH said...

13may!! hang buat opis tepi masjid shah alam kaaa? huhuhu...maaf zahir batin....

p.e.e.p.a said...

mcm sede jek..selamat hari raya 1305 =)

nelly berry said...

gambar itu menunjukkan kamu begitu serious! cheer up la skit, dh nak raya ni bang.

Selamat Hari Raya untuk kamu juga.

cikdinz said...

engko menyanyi ke hape nih.....hehehee...
salam aidilfitri bro....
raya kat penang je ke....

~~~***aZaHygCoMeL***~~~ said...

may, selamat hari raya...
aku mintak maaf sbb garang kat hang :P
bukan aku tak sengaja...
aku sengaja =))

drNO said...

selamat hari raya
maaf jika ada tersalah silap

sumur tu apa benda menatang
bolehkah dibuat mandi
kuih memang ada berbalang2
kalau nak, mai la sini

kemat said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri. Maafa zahir batin.

AphroditeKuzz said...

have a blessed eid..

byl said...

pegi2.
bercutila sampai bile2.
bia aku yg take over kt cni
hehehe
=p

Asnor filza said...

eh.. aku pun start cuti esok..

ko tak dtg umah aku ke 13may??

Asnor filza said...

ops, lupe. Thanks for the kad raya!

izzahazfar said...

SALAM AIDILFITRI...
mAAF ZAHIR DAN BATIN..

miss_tree said...

Salam Eid Mubarak..Ampun+maaf andai ada salah&silap atau terkasar bahasa..Semoga Eid ini dipenuhi kegembiraan & penuh berkat. Amin.

Yours Truly ... XOXO said...

Selamat Hari Rayaaa encik May!!! Sob SOb!!! Maaf zahir Batin naaa... Kalau cek ada tersalah cakap kat hang... kaaa... apa kaaa... mintak maaf naaa... sob sob... raya ni jemput dtaang rumah naa.... * salamz * ;P

.:HalogAmora:. said...

bro! selamat hari raya... teringat ketupat palas..brp lama cuti nih

kurekuredalamperahu said...

selamat hari raya en may..maaf sekiranya ada tersalah kata ye.

semoga bergembira! ;)

Ungku Nor said...

tampal kad raye je cukup la.
takyah la letak gambaq hang.
letak gambaq pun bukan nampak muka pun..

ni bape bulan nak selebret raye?
selebret sampai deepavali dgn krismas ka??
hehehe.

sya said...

Amboi lamanya cuti...

SELAMAT HARI RAYA DAN MAAF ZAHIR DAN BATHIN

shahril aley said...

weii 13may,
Selamat menyambut hari raya aidilfitri disamping keluarga tercinta & orang tersayang(bila nak kawin). Semoga kau sentiasa diberkati & dilindungi ketika dalam perjalanan pulang beraya ke kampung. lemang jangan lupa nak beli & ketupat/nasi impit jangan dilupakan makan bersama kuah kacang & lodeh. ermmmm terliur aku...rendang bagi aku sikit....aku nak duit raya dari ko paling sikit pun RM100. 10 jari disusun memohon kemaafan atas salah & silap aku. yang buruk itu dari aku & yang baik itu dari Allah SWT.

DiaHarris said...

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI ABANG 13MAY!!!

MAAF ZAHIR & BATIN

;)

JM said...

Selamat Hari Raya May..

ampon maap di minta
alang2 dh minta2 nih
nak minta duit raye skalik..ekekeke

ur pantun ai dh bls tau kt blog ai
kuikuikui

ernisuhana said...

Salam Aidilfitri.

Tanak kad raya atau kuih raya TAPI nak DUIT RAYA.

Mekasih. Maaf Zahir Batin.

nUr@dDeEn said...

hehehe .. May, Selamat Hari Raya Aidilfitri. Mohon maaf kalau terkasar bahasa, termarah ataupun tergarang kat hang [tp aku baik apa hak hak hak].

Jaga diri, hiasi peribadi, di Aidilfitri!

haziQah said...

slamat hari raya..maaf zahir sahaja..hehe

Danisha said...

Wah syahdunya may ucapan hari raya ang...

Sob...sob...
Jangan cuti lama sangat may...

amyz! said...

apa termenung nak raya ni? tak elok tau. main la bunga api kaa.. mercun kaa..
hehe.
salam aidilfitri. kontrol hensem noooo...

skidg8 said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri 1428H
Maaf Zahir Batin

Berhati2 dijalan raya.

Jgn lama ngat cuti tu...:)

IndahSakura said...

Salam aidil fitri, maaf zahir dan batin. moga sentiasa dalam lindunganNya

Roshatika said...

Selamat berbahagia di hari raya dan jaga diri di jalan raya.

Maaf zahir dan batin.

GoD's~sLaVe said...

Selamat hari raya aidilfitri..maaf zahir dan batin..!

Mimi Amilia said...

To Uncle May,

Selamat Hari Raya dari Danial & Cik Mimi. Cik Mimi kata, kalau makan sedap2 time raya tu jgn lupa kat dia yang jauh diperantauan..

-Danial yg comel-

julia said...

ramainyen peminat may niiiiiih..
malas la ucap selamat ari raye.
=P

boley ?


lalalala

oh my oh my said...

selamat bercuti dan selamat hari raya maaf zahir batin

plain me said...

:: selamat hari raya ..maap zahir batin..::

merapuman said...

raya, jangan tak raya. puasa cukup tak ? ahaks. Selamat Hari Raya!

iEn said...

Salam Aidilfitri untuk kali keberapa ntah le hahahaa.. jaga diri lek lok.. teman nak balek kampong esok sudaaa hauhauaha..

Aku Bukan Bidadari said...

hui lamanya hang coti..selamat hari raya aidilfitri..jaga diri bebaik.. ok//

ps: nak duit raya

de_kerinchi said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri dan saya ingin mengambil kesempatan ini untuk, memohon maaf zahir & batin, sekiranya terdapat bahasa dan tutur kata saya yang tidak menyenangkan ...

nanies said...

Salam lebaran jua dari saya..salah dan silap harap di maafi..semoga berbahagia di adilfitri nanti..

arianna adrizal said...

selamat menyambut hari raya.. maaf zahir batin.

achik said...

selamat hari raya..
maaf zahir batin..

namaku nieda said...

selamat menyambut hari raya aidilfitri.semoga lebaran ini memberi seribu pergertian buat kamu dan keluarga.

maaf zahir & batin.

Mak Su said...

selamat hari raya, maaf dipinta jika ada terkasar bahasa dalam komen-komen

jaja said...

may,
selamat hari raya,
maaf zahir batin =)

wan said...

Dah beraya pun masih beradioaktif ker May?

Selamat hari raya, maaf zahir batin kalau tersalah kata ke, terlebih manja ke, terkutuk ke

ha ha ha

so'od said...

slamat raya may..
maila raya rumah..

Taiko said...

hang punya 'selamat hari raya aidilfitri' tu kaler hijau kuning merah tu...

3 line ke? heheh

TedungS said...

awatnye yg tutup muka tu, tau la ko mcm brad pitt...

Salam EidMubarak dari aku sekeluarga jgn sedey2

Mr Sadman said...

Jangan cuti lame² sangat...tak update blog ko nnt...boring lak rase...tak tahu blog mane aku nak bukak pulak... :D

kingbinjai said...

dude, selamat hari raya

khairyn said...

maymay

salam Eid-ul Fitri.
pssstttt tu perhiasan hari raya ka? Gelang cincin tu.. nak bagi saya ka? kekekekeke

~qudwah_mardihah~ said...

salam aidifitri.........

maaf zahir & batin.....

jg diri elok-elok yer.....jgn nakal-nakal. Kurangkan kolesterol , jg ibadah..............

Si B*ntang said...

raye..raye..

kawen..kawen..

ahaks!

aria ayumi said...

samat ari raye may... maaf klw ade slh silap sblm ni yek... ;)

Perindu said...

salam aidilfitri

selamat hari raya maaf zahir batin

Berhati hati dijalan raya ;)

salam

Achik_Sufi said...

salam,
lame x menjenguk 13 may...sibuk skitla time skarang.ape2 pun mohon maaf jika ada kesilapan.

selamat hari raya maaf zahir dan batin

bang_gugar said...

salam,

selamat hari raya may
maaf zahir dan batin

ikhlas ni..

hehehe
(",)

eSampah said...

Salam Aidilfitri May...

ween said...

Selamat Hari Raya & Maaf Zahir dan Batin

ad3ck said...

salam eid fitr. maaf dzohir n batin hehe.

zwitterion said...

tak habis lagi ke cuti?..:)

kawaii_desu said...

huhuhu...

selamat ari raye...
cuti lagi ka?

Azzam Supardi said...

May, layan kepala dengan kuih raya. Bila nak update nih? Ha ha ha.

p.e.e.p.a said...

hamboi cuti xhengat..

tyrexia said...

selamat hari raya! maaf zahir batin!

psst... lawa baju raya. belang belang.

armyzx said...

selamat hari ghayer eidul fitri.

cuti² malaysia...amboi

rena said...

selagi boleh cuti.. cuti saja!!!
saya sebenarnya jeles sbb terpaksa bekerja.
selamat hari raya!!

kc said...

rehat lama2 pun takpe la ah may! nanti hang asyik nak meraban jerk...

mana dodol aku?

bANgsaL buROk said...

selamat hari raya aidilfitri..

blackpurple @ jowopinter said...

Salam lebaran. Salam kemaafan.

Cukup-cukuplah tu beraya bro'!

Noushy Syah said...

May all of us have a blessed Eid.

Have a good day and all the best, dont piggy out..hehehhe.

flush said...

selmat hari raya.. raya kat SP ke tahun nii..

Mak Su said...

Selamat berhari raya

Sarah Mohd Shukor said...

Salam May!
Semalam baru sy cek mail box kt tingkat bawah rumah ni. dapat kad raya dr may! tenkiu sangat2. 1st from msia. sbb parcel frm my family delayed ntah kt mane ntah. kad depa dlm tu. tenkiu may!

Anonymous said...

selamat ari raya may.
kalau ada tersilap tutur taip sepanjang perkenalan di alam maya ni..
mohon maaf la ek

p/s : kenapa kalau bergambar tu mesti setengah jek. hehe i mean mesti tutup muka dengan tangan. kuikui

nailofar @ nur anna

kawaii_desu said...

amboi mamat ni, dok cotti lagi tak abih2?
wow... ayaq pon dah panggil2 tu hehe

Diyanazman said...

selamat raya... awat hang tutup muka wei? muka hang tak hensem ka??

selma said...

salam raye may!

HAnA-Ni-Mo-Nai said...

may tutup muka sbb risau gigi dier kuar..
opss....
selamat hari raya may..maap zahir batin..
ahakssss

Angel Eyes said...

Mana duit raya utk i ni?

green apple said...

slamat hari raya bang.
awat lama benar ko beraya ni? sambung ngan raya hindu ka?

Kak Lady said...

SELAMAT HARI RAYA 13may....

Lamanya bercuti...Jgn lupa kami disini sudahlah...hehehh

nUr@dDeEn said...

Hoh! Hapdet! Hapdet! Pandai jer hang suruh aku. Hang beraya sampai ke bulan ker nih? Dr. SMS pun dah sampai bumi la hak hak hak ..

nUr@dDeEn said...

Hoh! Hapdet! Hapdet! Pandai jer hang suruh aku. Hang beraya sampai ke bulan ker nih? Dr. SMS pun dah sampai bumi la hak hak hak ..

Zalisa Maz@ZN Isa said...

Jangan cuti lama2 sangat. Nanti ada yang rindu :D

Shumierain said...

bl nak hapdet ni...bosan laaa

13may said...

13may to semua: terima kasih banyak banyak...kalau ada kuih raya tuh, pos la mai kat aku...hehhe

Related Posts with Thumbnails
 
Designer: Douglas Bowman | Di ubahsuai oleh: 13may