Saturday, May 20, 2006

Layan Kepala


mmm...skrg aku masih kat tempat keja...
nak balik pun xleh lagi sebab tgh ribut petir...hujan turun mcm air hujan....abih tu? dah nama pun hujan...mesti ler turun mcm air hujan....aku jadi bengong...tadak keja apa nak buat...aku layan blog.....belasah kira cincai saja...
aku tengah lapaq ni....tadi aku x makan sebab x lalu makan...2-3 menjak ada byk masalah...masalah keja, masalah keja & masalah keja....dah xdak sapa nak mengadu...and xdak apa benda yg nak di adu...so aku layan kepala......layan blog...
dah lama aku tak buat benda ni....blog lama aku dah delete....
Ok cargas..hujan dah segheyat....hgpa tau baca dak ni...maksud dia, hujan dah berenti...dah boleh balik & nak pi layan nasi kandar...lapaq tak tahan dah ni...
BALIK LAYAN KEPALA

No comments:

Related Posts with Thumbnails
 
Designer: Douglas Bowman | Di ubahsuai oleh: 13may